برگزاری اردوی راهیان نور با خودروی شخصی
کد خبر: 3575722
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۷
توسط فرهنگسرای پایداری صورت می‌گیرد؛

برگزاری اردوی راهیان نور با خودروی شخصی

گروه فرهنگی: مسئول روابط عمومی فرهنگسرای پایداری با اشاره به طرح اردو راهیان نور با خودرو شخصی و خانوادگی که توسط فرهنگسرای پایداری مشهد برگزار می‌شود، گفت: به دلیل استقبال علاقه‌مندان از طرح و حضور پر شور آن‌ها در سال گذشته، این طرح دوباره برگزار می‌شود که از جمله برنامه‌های ان می‌توان به تماشای نهر خین و اروند آن هم با کشتی توسط زائران اشاره کرد.

سعید کنانی، مسئول روابط عمومی فرهنگسرای پایداری، در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، با بیان اینکه در اسفندماه برنامه «معراج شهدا» را خواهیم داشت، افزود: احتمالا استقبال از بهار و نوروز با شهدا نیز از دیگر برنامه‌ها باشد ولی هنوز قطعی نیست و از 15 اسفند به بعد معلوم می‌شود.
وی با اشاره به اردوی راهیان نور خانوادگی آن هم با خودروی شخصی، گفت: همزمان با آغاز اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور، عزیمت خودروهای شخصی به مناطق عملیاتی جنوب توسط فرهنگسرای پایداری ممکن شد.
مسئول روابط عمومی فرهنگسرای پایداری اظهار کرد: برای شرکت در اردوهای راهیان نور آن هم به صورت خودرو شخصی و خانوادگی سایت‌هایی قرار داده شده است، داوطلبان با ورود به سایت می‌توانند ثبت‌نام اینترنتی کنند و اگر کسی دچار مشکل شد و سایت برای او باز نشد می‌تواند به صورت حضوری ثبت‌نام کند.
کنانی در ادامه اظهاراتش عنوان کرد: بعد از ثبت‌نام یک تاریخ برای داوطلبان مشخص می‌شود که خودشان زمان حرکتشان را انتخاب کنند ما از 28 اسفندماه تا 8 فروردین پذیرش داریم و سه روز و سه‌ شب خدمت زائران هستیم.
وی هزینه ثبت‌نام و سرانه هر نفر را 131 هزار تومان دانست و تصریح کرد: 72 هزار تومان را خود زائران پرداخت می‌کنند و 59 هزار را هم سازمان فرهنگی_تفریحی شهرداری مشهد پرداخت می‌کند.
مسئول روابط عمومی فرهنگسرای پایداری بیان کرد: زائران وقتی به خوزستان می‌رسند، به محض پذیرش خودروهای شخصی‌شان را پارک می‌کنند و از آن به بعد با اتوبوس به مکان‌های بازدید و یادمان منتقل می‌شوند.
تماشای نهر خین و اروند با کشتی
کنانی ادامه داد: زائران سوار بر کشتی شده و یادمان‌های نهر خین و اروند را تماشا می‌کنند، صبح روز سوم این عزیزان را بدرقه خواهیم کرد.
وی در پایان صحبت‌های خود به محل استقرار زائران اشاره کرد و افزود: دو مکان استقرار داریم که یکی در چند کیلومتری حمیدیه، اردوگاه شهدای دانش‌آموز و دیگری که زائران شب دوم به آنجا منتقل می‌شوند در خرمشهر است.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Pakistan
|
۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۵:۵۱
0
0
اين برنامه همه جا اجرا مي شود و چيز جديدي نيست!
captcha