وظیفه بسیج دعوت مردم به امر به معروف و نهی از منکر است
کد خبر: 3576625
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۲
فرمانده سپاه همدان:

وظیفه بسیج دعوت مردم به امر به معروف و نهی از منکر است

گروه سیاسی: فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان عنوان کرد: بسیج یک پرونده نیست بلکه وظیفه بسیج جاری کردن فرهنگ اسلام در دستگاه‌های انقلاب و دعوت مردم به امر به معرف و نهی از منکر است.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از همدان، سردار غلامعلی ابوحمزه، فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان، دوشنبه 2 اسفند در نشست صمیمی با کارکنان و بسیجیان فعال شرکت آب‌وفاضلاب استان همدان، با بیان اینکه رزمندگان با استقامت و ایستادگی خود دیگران را سرخط انقلاب آوردند، افزود: هنر مردم، کارمندان و مسئولان باید این باشد که دیگران را جذب اسلام و ارزش‌های انقلاب کنند.

وی با اشاره به اینکه جامعه نیاز به چراغ دارد همانگونه که شهدا راه و هدف را برای مسلمانان روشن کردند، اظهار کرد: کارکنان و مسئولان باید بتوانند دیگران را در وادی انقلاب، ارزش‌ها وهنجارهای اسلام و نظام کشیده و جذب اسلام، انقلاب و ارزش‌های انقلاب کنند.

ابوحمزه عنوان کرد: ایثار، رشادت و ازخودگذشتگی‌هایی که امام(ره) در محوریت حرکت ملت ایران در سطح کشور، رزمندگان اسلام، بسیج، سپاه و نیروهای انسانی در دوران دفاع مقدس داشتند، تبلور و تجلی آیه‌های قرآن است.

وی خاطر نشان کرد: طی6 یا 5 سال اخیر در جبهه مقاومت پایداری به شکل مستشاری 250 هزار جوان در سوریه، عراق و یمن پرورش داده شده که این نشانه ایثار و فداکاری است.

 ابوحمزه با توجه به تقریظ کتاب "آب هرگز نمی‌میرد" توسط مقام معظم رهبری، عنوان کرد: این لطف مقام معظم رهبری، افتخاری برای مردم همدان است که لقب دارالمومنین و دارالمجاهدین را دارند.

وی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری که فرمودند هزار نقطه محروم در سطح کشور آباد شود، افزود: سپاه این طرح را کلید زده به طوریکه در استان همدان 3 دهستان در شهرستان‌های فامنین، کبودراهنگ و نهاوند محروم شناسایی شده است که امیدواریم با هماهنگی‌های استاندار زمینه آبادانی این روستاها فراهم شود به‌گونه‌ای‌که مشکلات این 3 دهستان حل شود.

فرمانده سپاه همدان با بیان اینکه قرارگاهی در سطح کشور و سپاه با نام "پیشرفت و آبادانی" تشکیل شده است، عنوان کرد: بسیج یک پرونده نیست بلکه وظیفه بسیج جاری کردن فرهنگ اسلام در دستگاه‌های انقلاب و دعوت مردم به امر به معرف و نهی از منکر است.

وی با اشاره به اینکه یکی از نکات محوری بسیج امر به معروف و نهی از منکر است، گفت: اگر بخواهیم در مقابل تهاجم گسترده دشمن بایستیم باید امر به معروف و نهی از منکر کنیم.

ابوحمزه با بیان اینکه همه احکام نورانی اسلام زمان و مکان دارند، خاطرنشان کرد: در اسلام همه باید نسبت به هم احساس دین کنیم.
captcha