گرامیداشت ایام فاطمیه در پایتخت اتریش
کد خبر: 3577402
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۶

گرامیداشت ایام فاطمیه در پایتخت اتریش

گروه بین‌الملل: مراسم عزاداری ایام فاطمیه از دوشنبه، نهم اسفندماه، در مرکز اسلامی امام علی(ع) وین، پایتخت اتریش برگزار می‌شود.

پنج‌شنبه//گرامیداشت ایام فاطمیه در پایتخت اتریش
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی izia.at، این مراسم به همت مرکز اسلامی امام علی(ع) وین و با حضور عاشقان و ارادتمندان اهل بیت(ع) در این مرکز برگزار می‌شود.
عزاداری ایام فاطمیه در مرکز اسلامی وین به مدت پنج روز تا جمعه، 13 اسفند ادامه دارد و ساعت برگزاری مراسم 18 تا 20 به وقت محلی اعلام شده است.
اقامه نماز جماعت، سخنرانی و مداحی از برنامه‌های مراسم خواهد بود و حاج عباس حیدرزاده، ذاکر اهل بیت(ع) نیز با حضور در این مراسم برای حاضران مداحی می‌کند.  
آیت‌الله حسینی بوشهری، امام جمعه قم سخنران مراسم خواهد بود و به تبیین ابعاد شخصیتی حضرت زهرا(س) و فضیلت‌های آن حضرت می‌پردازد.
مرکز اسلامی امام علی(ع) وین از مجامع مذهبی فعال در اتریش است و در ایام و مناسبت‌های اسلامی فعالیت‌های مختلفی را برای علاقمندان اجرا می‌کند.
این مرکز همچنین به منظور یاری‌رساندن به مسلمانان مقیم اتریش به ویژه هموطنان ایرانی در انجام وظایف و فعالیت‌های دینی، آموزشی، فرهنگی و اجتماعی و ایجاد فضایی مناسب برای برگزاری مراسم دینی و شعائر اسلامی، اهدافی را دنبال می‌کند.

captcha