آغاز مرحله نهایی مسابقات سراسری قرآن شرکت نفت
کد خبر: 3577499
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۷
در مشهد صورت گرفت؛

آغاز مرحله نهایی مسابقات سراسری قرآن شرکت نفت

گروه فعالیت‌های قرآنی: مرحله نهایی بیست‌ودومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌‌های نفتی ایران از صبح امروز، پنجم اسفندماه در مشهد آغاز شده است.

امیر سرداری، رییس امور فرهنگی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌‌های نفتی ایران در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، ابراز کرد: مرحله نهایی بیست‌ودومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌‌های نفتی ایران از صبح امروز، پنجم اسفندماه در مشهد آغاز شده است.
وی ادامه داد: این دوره از رقابت‌ها با حضور حدود 400 متسابق از کارکنان و خانواده‌های شرکت ملی پالایش و پخش فرآرده‌های نفتی ایران در مرحله نهایی و در رشته‌های قرائت، ترتیل، حفظ اجزاء قرآن، اذان، نهج‌البلاغه و مفاهیم در حال برگزاری است.
سرداری ابراز کرد: این رقابت‌ها هر ساله در سه مرحله برگزار می‌شود که در مرحله مقدماتی شرکت‌های واحدهای عملیاتی مستقر در شهرستان‌های کشور به رقابت می‌پردازند که امسال بیش از 9 هزار و 200 نفر از کارکنان و خانواده‌های آن‌ها در این مرحله حضور یافتند و از این میان آن‌هایی که حدنصاب لازم را به دست آورند به مرحله  نیمه نهایی راه پیدا کردند.
وی تصریح کرد: همچنین در مرحله نیمه نهایی نیز 1850 متسابق به رقابت پرداختند که در این مرحله، کشور به 9 منطقه که شامل چند استان است، تقسیم و مسابقات این مرحله به صورت متمرکز و هماهنگ با سراسر کشور برگزار شد.
سرداری اضافه کرد: مرحله نهایی این رقابت‌ها نیز که هم‌اکنون در حال برگزاری است، بعدازظهر امروز با برگزاری مراسم اختتامیه مرحله نهایی این رقابت‌ها نیز هم‌اکنون در محل زائرسرای شرکت نفت در حال برگزاری است عصر امروز با برگزاری در تالار نور واقع در خیابان آبکوه مشهد جنب اوقاف با معرفی نفرات برگزیده در رشته‌های مختلف به کار خود پایان می‌دهد.
captcha