نمایش ترجمه‌های قرآن و حجاب در جمع دانشجویان کالیفرنیا
کد خبر: 3577878
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۹

نمایش ترجمه‌های قرآن و حجاب در جمع دانشجویان کالیفرنیا

گروه بین‌الملل: انجمن دانشجویان مسلمان دانشگاه «چپمن» در کالیفرنیا با برگزاری روز حجاب، تلاش کردند که نقش خود را در مقابله با تصورات نادرست در مورد اسلام و اسلام‌هراسی ایفا کنند.

نمایش ترجمه‌های قرآن و حجاب در جمع دانشجویان کالیفرنیا 

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روزنامه «The Panther»، در این برنامه ضمن ایجاد فضایی برای امتحان کردن حجاب و کلاه اسلامی، نسخه‌هایی از ترجمه انگلیسی قرآن کریم نیز به نمایش گذاشته شد.

انجمن دانشجویان مسلمان دانشگاه چپمن از مؤسسه اسلامی «اورنج کانتی» نیز کمک‌هایی دریافت کرد و آنان حدود 150 روسری و 30 کلاه مردانه سنتی اسلامی برای اهداء به علاقمندان در اختیارشان نهادند.

علاوه بر نشان دادن نحوه بستن روسری‌ها و پوشیدن حجاب، انجمن دانشجویان مسلمان جزوه‌هایی در مورد دین اسلام در اختیار علاقمندان قرار دادند. همچنین غذاهای کشورهای اسلامی را سرو کرده و بخش‌هایی از فرهنگ اسلامی را به نمایش گذاشتند.

بسیاری از دانشجویان دانشگاه چپمن از این برنامه استقبال کردند.

یکی از این دانشجویان گفت: من قبل از این برنامه هدف از پوشیدن حجاب را نمی‌دانستم. یکی از اعضای انجمن دانشجویان مسلمان برای من توضیح داد که هدف از حجاب، دعوت از مردم به قضاوت در مورد زن مسلمان بر اساس شخصیت و تفکرات و نه ظاهر او است.

روز حجاب دانشگاه چپمن


روز حجاب دانشگاه چپمن
captcha