دشمن فرهنگ دینی ما را نشانه گرفته است
کد خبر: 3579685
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱
فرماندار صومعه سرا:

دشمن فرهنگ دینی ما را نشانه گرفته است

گروه اجتماعی: فتح الهی با بیان اینکه دشمن فرهنگ دینی ما را نشانه گرفته است، گفت: جوانان آسیب‌پذیرترین قشر محسوب می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، علی فتح الهی، فرماندار شهرستان صومعه سرا روز گذشته، 10 اسفند در نشست با هنرمندان صومعه‌سرا، با اشاره به اهمیت جایگاه فرهنگ و هنر در جامعه، گفت: برای رسیدن به موفقیت توجه به مسائل فرهنگی جامعه بسیار حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه صومعه‌سرا از ظرفیت‌های بسیاری در حوزه هنر و فرهنگ برخوردار است، خاطرنشان کرد: هنر یکی از روش‌ها و ابزارهای نهادینه کردن فرهنگ است و می‌توان از ظرفیت و توانمندی هنر و هنرمندان برای رسیدن به این مهم بهره برد.

فتح الهی با بیان اینکه مسئولین باید بستر و شرایط لازم را در جهت حمایت از هنرمندان و هنر فراهم کنند، افزود: در حد توان در کلیه شاخه‌های هنری از هنر و هنرمندان شهرستان حمایت خواهد شد. تمام تلاشمان در راستای کاهش مشکلات‌ و دغدغه‌های این حوزه خواهد بود.

این مقام مسئول به تشییع 2 شهید گمنام در تولمات صومعه‌سرا اشاره کرد و گفت: نگاه ما در بحث هنر و فرهنگ‌سازی، به سمت قشر جوان است؛ چرا که دشمن جوانان ما را هدف قرار داده است و جوانان آسیب‌پذیرترین قشر محسوب می‌شوند.

فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه دشمن فرهنگ دینی ما را نشانه گرفته است، تصریح کرد: دشمن با جنگ، تحریم و ترور شخصیت‌ها نتوانسته کاری را به پیش ببرد.

وی با بیان اینکه دشمن درصدد ضربه زدن به ما از طریق نفوذ به فرهنگ است، یادآور شد: لازم است بسترها را در جهت حمایت از جوانان فراهم کنیم.

captcha