پیام تسلیت مدیر شبکه قرآن در پی درگذشت آيت الله سیدمحمد حسینی طباطبایی
کد خبر: 3581472
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۸

پیام تسلیت مدیر شبکه قرآن در پی درگذشت آيت الله سیدمحمد حسینی طباطبایی

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیر شبکه قرآن درگذشت آيت الله سیدمحمد حسینی طباطبایی از مبارزان انقلابی دوران ستم شاهی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) آيت الله سیدمحمد حسینی طباطبایی از مبارزان انقلابی دوران طاغوت و از علمای برجسته استان سیستان و بلوچستان و نماینده آیت‌الله العظمی سیستانی در منطقه سیستان، 14 اسفندماه چشم از جهان فروبست.
به همین مناسبت محمد حسین محمد زاده مدیر شبکه قرآن و معارف سیما در پیامی درگذشت این عالم ربانی را تسلیت گفت که متن پیام به این شرح است؛

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ
إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَيْهِ رَاجِعُونَ
كُلُّ مَنْ عَلَيْهَا فَانٍ. وَيَبْقَى وَجْهُ رَبِّكَ ذُو الْجَلَالِ وَالْإِكْرَامِ.
متاسفانه باخبر شدم يكي از علمای برجسته و از مبارزان انقلابی علیه رژیم پهلوی كه در طول حیات پُربرکت خود، خدمات علمی و فرهنگی بسیاری به مردم ايران به ويژه خطه سیستان ارائه کردند، آيت الله سیدمحمد حسینی طباطبایی، دار فاني را وداع گفتند.
ضایعه درگذشت اين پدر مهربان و عالم رباني را از صمیم قلب به مردم سيستان، خانواده محترم و به ويژه سركار خانم حسيني طباطبايي، مدير محترم واحد اطلاعات و برنامه‏ريزي شبكه راديويي قرآن، كه سال‏هاست قدم در راه پدر نهاده و در مسير نشر حقايق قرآن كريم از طريق رسانه، به فعاليت مشغول مي‏باشند، تسلیت عرض می‏کنم.
خداوند متعال روح پاکش را با مولا علی (ع) محشور نماید و به بازماندگان صبر جزیل عنایت فرماید.
محمدحسين محمدزاده
مدير شبكه قرآن و معارف سيما
captcha