پیام تسلیت استاندار سیستان‌وبلوچستان به‌مناسبت رحلت آیت‌الله طباطبایی
کد خبر: 3581113
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۵

پیام تسلیت استاندار سیستان‌وبلوچستان به‌مناسبت رحلت آیت‌الله طباطبایی

گروه اجتماعی: در پی رحلت عالم ربانی، آیت‌الله سیدمحمد حسینی طباطبایی، استاندار سیستان و بلوچستان این ضایعه دردناک را تسلیت گفت و امروز، دوشنبه 16 اسفندماه را در سیستان، عزای عمومی اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سیستان و بلوچستان، در پی رحلت عالم ربانی، آیت‌الله سید محمد حسینی طباطبایی، نماینده آیت‌الله‌العظمی سیستانی در منطقه سیستان امروز، دوشنبه 16 اسفندماه از سوی استاندار در زابل عزای عمومی اعلام شد.
علی‌اوسط هاشمی، استاندار سیستان‌وبلوچستان همچنین در پیامی، این ضایعه دردناک را به مردم ولایتمدار سیستان تسلیت گفت.
در این پیام آمده است:
«انّا لله وانّا اِلیه راجعون»
رجعت به سوی ذات اقدس الهی یک حقیقت جاودانه است که گاه در لباس « مرگ» دل آدمی را به سختی می آزارد و گاه در جامه « وصال معبود» آرامشی وصف ناشدنی را به کسانی هدیه می‌کند که روز و شب زندگی خود را عاشقانه و عارفانه در مسیر عبادت خالق و خدمت به خلق گذرانده‌اند.
بی شک ارتحال جانسوز عالم ربانی آیت الله سید محمدعلی حسینی طباطبایی مصیبت سنگینی است که خسران و فقدان چنین شخصیتی برای جامعه سیستان و بلوچستان و بویژه مردم شریف دارالولایه سیستان جبران ناپذیر خواهد بود؛ امید است حضرت حق روح پرفتوحش را در جوار رحمت واسعه اش قرار دهد.
وی در پایان، ارتحال این عالم والا مقام را تسلیت و روز دوشنبه، 16 اسفندماه را در دارالولایه سیستان، زادگاه آن بزرگمرد، عزای عمومی اعلام کرد.
پیام تسلیت استاندار سیستان‌وبلوچستان به‌مناسبت رحلت آیت‌الله طباطبایی
به گزارش ایکنا، آیت‌الله سید محمد حسینی طباطبایی از علمای برجسته استان و از مبارزان انقلابی علیه رژیم پهلوی بود و در طول حیات پربرکت خود، خدمات علمی و فرهنگی بسیاری به مردم خطه سیستان ارائه کرد.
این روحانی عالی‌مقام، صبح روز شنبه، 14 اسفند، در سن ۸۱ سالگی و در اثر عارضه کلیوی دار فانی را وداع گفت.
captcha