ضرورت همدلی بیشتر میان مسئولان برای دستیابی به آرمان های انقلاب
کد خبر: 3582603
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۰
حجت الاسلام تویسرکانی تأکید کرد:

ضرورت همدلی بیشتر میان مسئولان برای دستیابی به آرمان های انقلاب

گروه جهاد و حماسه: فرمانده قرارگاه فرهنگی راهیان نور کشور با اشاره به برخی از مشکلات کشور خاطرنشان کرد: امروز کشور از خیلی چیزها رنج می‌برد به همین دلیل نیاز است همدلی وجود داشته باشد و مشکلات را برطرف سازیم. همه باید دست به دست هم دهیم تا کشورمان را بسازیم تا به آرمان های نقلاب اسلامی دست یابیم.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)،  به مناطق عملیاتی دفاع مقدس جنوب کشور,  آئین ملی روز راهیان نور صبح امروز(جمعه)، 20 اسفند با حضور مقامات کشوری و لشکری و جمعی از کاروان‌های راهیان نور در اردوگاه متمرکز کشوری شهر خرمشهر برگزار شد.

همدلی بیشتر میان مسئولین برای دستیابی به آرمان های انقلاب

در این مراسم حجت‌الاسلام و المسلمین محمدرضا تویسرکانی، فرمانده قرارگاه فرهنگی راهیان نور کشور  با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بر ضرورت حضور در یادمان‌های شهدا تاکید کرد و اظهار کرد: ما به حضور در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس احتیاج داریم تا از نور این مناطق بهره‌مند شویم. نور حضور در یادمان‌های شهدا، نور اخلاص، محبت و عفت است و باید این نور را در راه تقوا، قناعت، تلاش و استکبارستیزی به کار گیریم.

فرمانده قرارگاه فرهنگی راهیان نور کشور با اشاره به برخی از مشکلات کشور خاطرنشان کرد: امروز کشور از خیلی چیزها رنج می‌برد به همین دلیل نیاز است همدلی وجود داشته باشد و مشکلات را برطرف سازیم. همه باید دست به دست هم دهیم تا کشورمان را بسازیم تا به آرمان های نقلاب اسلامی دست یابیم.

 حجت‌الاسلام والمسلمین تویسرکانی با تاکید بر این نکته که همه ما باید زیر پرچم ولایت باشیم و زیر سایه ایشان خدمت کنیم، افزود: شهید، شهادت و شهدا موضوعاتی هستند که همه اشخاص در هر جایگاهی نسبت به آن احساس دین می‌کنند. فرمانده قرارگاه فرهنگی راهیان نور کشور در پایان از صدا و سیما و رسانه‌ها خواست در انعکاس این حرکت عظیم فرهنگی تلاش کنند زیرا با این کار حق شهدا ادا می‌شود.

captcha