زنجان از استان‌های برتر ثبت اطلاعات مداحان در سامانه «طوبی» است
کد خبر: 3583212
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹

زنجان از استان‌های برتر ثبت اطلاعات مداحان در سامانه «طوبی» است

گروه اجتماعی: رئیس کانون مداحان استان زنجان گفت: استان زنجان از استان‌های برتر در ثبت اطلاعات مداحان در سامانه «طوبی» است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از زنجان به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان، علی‌اکبر نوربهمنی، رئیس کانون مداحان استان زنجان اظهار کرد: به منظور ثبت اطلاعات مداحان در یک سامانه جامع، سامانه‌ای به نام «طوبی» راه‌اندازی شده است که مداحان با مراجعه به سامانه طوبی می‌توانند ثبت نام و کد موقت دریافت کنند.

وی با اشاره به اینکه این سامانه به منظور یکپارچه‌سازی اطلاعات مداحان راه‌اندازی شده است، افزود: با ثبت اطلاعات مداحان در این سامانه کد مربوط به آنها داده می‌شود و سپس کارت مداحی برای آنها صادر می‌شود.

رئیس کانون مداحان استان زنجان با اشاره به اینکه روند ثبت اطلاعات مداحان در سامانه «طوبی» روند مطلوبی دارد، اضافه کرد: خوشبختانه استان زنجان در این زمینه جزو استان‌های برتر است.

نوربهمنی با بیان اینکه با ثبت اطلاعات مداحان در سامانه «طوبی» برنامه‌های مربوط برای آنها اجرایی می‌شود، تصریح کرد: برای مثال برخی از مداحان اطلاعات کافی ندارند، ولی دارای پرونده هستند که به منظور غنی‌سازی اطلاعات آنها برنامه آموزشی اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه از دیگر اقدامات در نظر گرفته شده برای ساماندهی مداحی‌ها در استان نظارت و ارزیابی در جلسات ماه محرم است، اضافه کرد: در این راستا کمیته اربعین نیز تشکیل شده و به صورت مستمر نظارت‌های لازم انجام می‌شود.

رئیس کانون مداحان استان زنجان ادامه داد: در قالب این ستاد با مداحان خاطی نیز برخورد شده است.

captcha