یادگاران دوران دفاع مقدس باارزش و ماندگار است
کد خبر: 3585182
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۳

یادگاران دوران دفاع مقدس باارزش و ماندگار است

گروه اجتماعی: استاندار گیلان در بدرقه کاروان راهیان نور استانداری به مناطق عملیاتی جنوب کشور گفت: یادگاران دوران دفاع مقدس با ارزش و ماندگار است.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان، دکتر محمدعلی نجفی، استاندار گیلان امروز در حاشیه ی بدرقه ی کاروان راهیان نور استانداری یادگارهای دوران دفاع مقدس را بسیار با ارزش و ماندگار توصیف کرد.

وی افزود: آثار برجای مانده از دوران دفاع مقدس برای سالیان متمادی درس آموز و یادگاری برای نسل های مختلف است که باید به آن پرداخته شود.

وی به مجاهدت ها و افتخارآفرینی های رزمندگان در دفاع مقدس اشاره و خاطرنشان کرد: اکنون نیز فرزندان این مرز و بوم در دفاع از کیان اسلام، نظام و انقلاب فراتر از مرزهای کشور حضور موثر دارند.

نماینده عالی دولت در گیلان حضور در مناطق جنگی را به منظور آشنایی با آرمان های شهدا توفیق بزرگی دانست و اظهار داشت: امروز نیز افرادی با اندیشه های فکری مختلف در مسیر آرمان بزرگ شهدا، جانبازان و آزادگان گام بر می دارند.

وی افزود: امیدواریم این سفر همراه با خاطراتی خوش و مملو از دریافت فضاهای معنوی برای این کاروان داشته باشد. 

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید انصاری  گیلان هم گفت : در کاروان راهیان نور 40 نفر از خانواده های کارکنان استانداری گیلان حضور دارند .

 محمد علی اباذری گفت : این کاروان طی مدت 5 روز ضمن بازدید از مناطق عملیات دوران دفاع مقدس اهواز، خرمشهر و شلمچه در مراسم تحویل سال جدید در منطقه ی چزابه حضور خواهند داشت.

یادآور می شود؛ کاروان راهیان نور پایگاه شهید انصاری استانداری دوم فروردین 96 به گیلان باز خواهد گشت.

 

captcha