استاندار خوزستان سال نو را تبریک گفت
کد خبر: 3585362
تاریخ انتشار : ۰۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۲

استاندار خوزستان سال نو را تبریک گفت

گروه اجتماعی: دکتر غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در پیامی سال 1396 را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، دکتر غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در پیامی سال 1396 را تبریک گفت.

متن پیام استاندار خوزستان به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال

در آستانه سال نو، سال 1396 هجری شمسی فرا رسیدن نوروز باستانی و حلول سال نو و بهار پرطراوت که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت می‌باشد را به یکایک مردم استان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم، خوزستان ما سرزمین مهربانی زیبایی و روشنایی است اینک به میمنت بهار زیباترین و صمیمانه‌ترین تبریک خود را به مردم فهیم و صبور خوزستانی و مهمانان ارجمند به ویژه راهیان نور تقدیم می‌کنم.

با خوبی‌ها و تلخی‌ها  آنچه بود برگی دیگر از دفتر روزگار ورق خورد، برگی دیگر از درخت زمان بر زمین افتاد و بهاری نو در شرف آغاز است.

سالی که مشحون از حوادث و رویدادهای تلخ و شیرین بود که البته حلاوت آن بسی ماندگارتر و فزون تر از تلخی‌هاست.

پیشبرد اهداف و برنامه‌ها با تلاش و همت مضاعف همه مسئولین و مردم در زمینه فراهم نمودن و تأمین زندگی سعادتمند و درخور شأن ملت ایران و مردم خوزستان به رغم همه مشکلات و محدودیت‌های دولت بر هیچ ناظر منصفی پوشیده نیست، گرچه موانع و دشواری‌های پیش رو کم نبوده لکن رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری، تدابیر مدبرانه ریاست محترم جمهوری و حمایت‌های بی شائبه قاطبه ملت آگاه و قدرشناس کشورمان از دولت منتخبشان در صحنه‌های داخلی و خارجی مایه دلگرمی و امیدواری همه ما بوده است.

در سال جدید دو انتخابات مهم ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا را در پیش رو داریم که به فضل خداوند متعال و با تدابیر ویژه دولت و ایجاد هماهنگی‌های مناسب میان همه ارکان نظام و با فراهم نمودن شرایط و بسترهای لازم، شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور جهت تقویت بنیان‌های انقلاب و نظام اسلامی باشیم.

مناسب است در آستانه سال نو از همه عزیزانی که در میان ما نیستند، یادی نماییم، ازجمله حضرت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین امام (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که تحمل فقدان وجودش سخت و ناگوار است هرچند یاد و خاطره عزیزش هرگز از ذهن و یاد مردم محو نخواهد شد.

در پایان ضمن عرض مجدد صمیمانه‌ترین تبریکات و شادباش‌ها به مردم عزیز خوزستان، امید است سال 96 همانند سال گذشته با همدلی، وحدت همگانی، احترام متقابل مردم و مسئولان، دست در دست همدیگر استان عزیزمان را به سوی قله‌های رشد و بالندگی، عزت و شادکامی راهبری کنیم.

غلامرضا شریعتی

استاندار خوزستان

captcha