اعزام کاروان‌های راهیان نور به یادمان شهدای هور ممنوع است
کد خبر: 3585826
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶

اعزام کاروان‌های راهیان نور به یادمان شهدای هور ممنوع است

گروه فرهنگی: سردار فضلی با اشاره به ممنوعیت اعزام کاروان‌های راهیان نور به یادمان شهدای هور در ایام نوروز گفت: اعزام این کاروان‌ها به یادمان شهدای هور به دلیل شرایط نامساعد جوی و عدم امنیت لازم جاده‌ها، تا اطلاع‌رسانی بعدی تعطیل است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی راهیان نور کشور، سردار علی فضلی فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج در جلسه قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج که روز گذشته 6 فروردین‌ماه در اردوگاه شهید حبیب الهی اهواز برگزار شد، با اشاره به ممنوعیت اعزام کاروان های راهیان نور به یادمان شهدای هور در ایام نوروز گفت: اعزام‌ها به یادمان شهدای هور به دلیل شرایط نامساعد جوی و عدم امنیت لازم جاده‌ها، تا اطلاع رسانی بعدی تعطیل است و كاروان های راهیان نور تا اطلاع ثانوی به این یادمان مشرف نشوند، چرا كه ایمنی و سلامت زائران در اولویت ماست و در حال حاضر جاده های منتهی به این زیارتگاه امنیت و ایمنی لازم را ندارند.

سردار فضلی گفت: به محض رفع مشکل جاده‌های منتهی به یادمان هور، آن را از طریق رسانه‌ها به عموم مردم شهید پرور ایران اسلامی اطلاع رسانی خواهیم کرد. 

فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج با بیان اینکه راهیان نور متعلق به همه مردم ایران است، خاطر نشان کرد: در جریان خدمات رسانی به زائران راهیان نور، شهروند درجه یك و دو برایمان معنی ندارد و خدمات رسانی به صورت عالی، یكسان و در حد توان صورت می‌گیرد.

یادآور می‌شود، يادمان شهدای هور يكی از محورهای عملياتی خيبر، بدر و عمليات‌های آبی ـ خاكی رزمندگان اسلام در انتهای جاده شهيد همت و مقابل جزيره مجنون شمالی عراق قرار دارد و محل كشف پيكر مطهر سردار سرلشكر شهيد «علی هاشمی» و همرزمانش است.

captcha