معرفی داوران جشنواره ملی «آیات» گیلان
کد خبر: 3585915
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۴
مصفا خبر داد:

معرفی داوران جشنواره ملی «آیات» گیلان

گروه اجتماعی: مدیر روابط عمومی ارشاد اسلامی گیلان از معرفی داوران جشنواره ملی آیات خبر داد و گفت: اسماعیل براری، مهدی ارگانی و عبدالحی شماسی، هیئت داوری را تشکیل می دهند.

قاسم مصفا، مدیر روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان در گفت وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، اظهار کرد: جشنواره ملی فیلمنامهنویسی و نمایشنامه نویسی آیات از سری برنامه های جشنواره بینالمللی آیات فروردین ماه جاری به میزبانی این اداره کل برگزار می شود.

وی از معرفی داوران جشنواره ملی آیات گیلان خبر داد و افزود: اسماعیل براری، مهدی ارگانی و عبدالحی شماسی با پیشنهاد دفتر تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و در احکامی جداگانه از سوی فیروز فاضلی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و رئیس جشنواره ملی فیلمنامه نویسی و نمایشنامه نویسی آیات به عنوان داوران نهایی جشنواره منصوب شدند.

مصفا خاطرنشان کرد: جشنواره مذکور با حمایت دفتر تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری شورای فرهنگ عمومی، شورای هماهنگی و گسترش فعالیت های قرآنی و موسسه فرهنگی قرآن و عترت تسنیم وحی گیلان برگزار می شود.

به گزارش ایکنا، اسماعیل براری به عنوان دبیر تخصصی و رئیس هیئت داوران جشنواره ملی نمایشنامه نویسی و فیلم نامه نویسی آیات معرفی شده است.

captcha