اعلام برنامه‌های مؤسسه «رضوان» تهران
کد خبر: 3586363
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸

اعلام برنامه‌های مؤسسه «رضوان» تهران

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: همزمان با آغاز سال جدید برنامه‌ها و دوره‌های متنوع و متعددی در مؤسسه قرآنی ـ فرهنگی رضوان تهران برگزار می‌شود.

حمید محصل، مدیر مؤسسه قرآنی ـ فرهنگی رضوان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اشاره به دورهای این مرکز گفت: دوره‌های روخوانی و روان‌خوانی قرآن، صوت و لحن، حفظ، ترجمه و مفاهیم و تواشیح ویژه نوجوانان و جوانان و بانوان و آقایان بزرگسال در حال برپایی است.
وی با اشاره به اینکه مجوز فعالیت مؤسسه از حدود سال 1395 به صورت رسمی با اخذ مجوز از سازمان قرآن و عترت بسیج استان تهران آغاز شده است، ادامه داد: این مرکز در بخش آقایان حدود 120 قرآن‌آموز و در بخش بانوان نیز حدود 150 قرآن‌آموز داشته است.
محصل با اشاره به اینکه دوره‌ها به صورت ترمی برگزار می‌شود، اظهار کرد: همچنین برای خردسالان نیز دوره‌های مهد قرآن به صورت سه ماه و پیش‌دبستانی به صورت سال تحصیلی و سایر دوره‌های نقاشی خلاق، ورزشی، ژیمناستیک، چرتکه و زبان انگلیسی نیز در حال برپایی است.
مدیر مؤسسه فرهنگی قرآنی رضوان بیان کرد: در کنار این دوره‌ها نیز، آموزش اذان و احکام ویژه پسران و دخنران و برای نوجوان نیز دوره اعتقادات و اخلاق نیز تشکیل شد.
وی تصریح کرد: مؤسسه رضوان آمادگی برگزاری دوره‌هایی را با ارگان‌ها، سازمان‌ها و مدارس دارد. از دیگر دوره‌ها می‌توان به برپایی دوره روانشناسی به صورت فردی و گروهی با حضور روانشناسان معتبر اشاره کرد که با استقبال روبرو شد.
یادآور می‌شود، مؤسسه فرهنگی قرآنی رضوان در اتوبان شهید محلاتی، خیابان نبرد جنوبی، خیابان شهید بقایی، خیابان آقاجانلوی شمالی، بین گلستان 21 و 23، پلاک 100 قرار دارد. همچنین علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر از دوره‌های این مؤسسه با شماره 33019724 تماس بگیرند.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۲:۲۰
0
0
برپایی برنامه‌ها به بالا بردن سطح دانش علاقمندان کمک زیادی می‌کند
captcha