انتخابات سبب تقویت نظام اسلامی می‌شود
کد خبر: 3590482
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۳
معاون استاندار خراسان‌شمالی:

انتخابات سبب تقویت نظام اسلامی می‌شود

گروه سیاست و اقتصاد: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان‌شمالی گفت: از کاندیداها و هواداران آن‌ها می‌خواهیم قانون را رعایت کرده تا انتخاباتی سالم و پرشوری را رقم زده؛ چراکه انتخابات باعث تقویت نظام اسلامی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌شمالی؛ محمد تقی ایرانی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان‌شمالی، اظهار کرد: مقدمات لازم برای برگزاری انتخابات فراهم شده و امیدواریم انتخابات حداکثری را با حضور مردم اجرایی کنیم.
وی بیان کرد: از بین 5489 داوطلب ثبت نام شده در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، 176 نفر در هیات های اجرایی تایید صلاحت نشده اند.
 ایرانی تصریح کرد: باید افرادی برای ریاست جمهوری ثبت نام کنند که بتوانند مشکلات اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و عمرانی کشور را برطرف کنند که البته امیدواریم قانون به صورت جدی اصلاح شود تا هر فردی با هر شرایطی نتواند در عرصه ثبت نام حضور پیدا کند .
وی افزود: امیدواریم هرکدام از ما بتوانیم به وظایف قانونی خود عمل کنیم چرا که دشمنان با اجرای تحریم‌های اقتصادی می‌خواستند برای نظام اسلامی مشکلاتی را ایجاد کنند که با رهنمودهای مقام معظم رهبری و تدبیر دولت تدبیر و امید رشد و شکوفایی نظام اسلامی افزایش یافت.
ایرانی از مسئولان شهرستان خواست تا طرح‌های اقتصادی شهرستان را به کارگروه استانی ارجاع کنند تا نسبت به اجرایی شدن آن‌ها تصمیمات لازم گرفته شود‌.
captcha