نشست «تبعیض علیه اسلام» در کالیفرنیا + عکس
کد خبر: 3590570
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۸

نشست «تبعیض علیه اسلام» در کالیفرنیا + عکس

گروه بین‌الملل: نشست «تبعیض علیه اسلام» 26 فروردین‌ماه با سازماندهی جامعه مسلمانان شهر «سانتا کلاریتا»ی ایالت کالیفرنیا در این شهر برگزار شد.

نشست «تبعیض علیه اسلام» در کالیفرنیا
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه خبری « signalscv»، این نشست با حضور شهردار و بیش از صد نفر از غیرمسلمانان برگزار شد و شورای اسلامی و شورای بین ادیان سانتا کلاریتا در برگزاری آن همکاری داشتند.
در این نشست هفت نفر از هیئت مشاوران شهر سانتا کلاریتا و شهردار این شهر دیدگاه‌های خود را درباره تبعیض‌ها علیه اسلام مطرح کرده و آن را به عنوان مشکلی نه تنها در این شهر بلکه در تمام آمریکا عنوان کردند.
«معجوب العربی» از روحانیون مرکز علمای مسلمان سانتا کلاریتا گفت: هدف ما برقراری ارتباط با مردم سانتا کلاریتا است و تلاش داریم تمام مردم آمریکا حقایق را در مورد اسلام و عدم ارتباط آن با تروریسم بدانند.
وی افزود: حضور غیرمسلمانان در این گونه نشست‌ها نشان‌دهنده رشد فکری جامعه است.
«کامرون اسمیت»، شهردار سانتاکلاریتا نیز حضور خود را اعلام حمایت از تنوع نژادی و مذهبی و تعهد این شهر به حمایت از مسلمانان عنوان کرد و گفت: هدف ما این است مسلمانان در این شهر احساس راحتی و امنیت کنند.
وی تأکید کرد: مردم و سازمان‌ها نباید اسلام را به خاطر اعمال تروریستی متهم کنند.
اسمیت افزود: تفاوت زیادی بین اعمال و رفتارهای مسلمانان و تروریست‌های افراطی وجود دارد و مردم نباید آنها را با هم مرتبط بدانند.

نشست «تبعیض علیه اسلام» در کالیفرنیا

نشست «تبعیض علیه اسلام» در کالیفرنیا

نشست «تبعیض علیه اسلام» در کالیفرنیا
captcha