سنگ اندازی اعضای هیات امنای مساجد در بجنورد جهت در اختیار قرار دادن فضا به شهرداری
کد خبر: 3590834
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵
معاون فرهنگی شهرداری گلایه کرد:

سنگ اندازی اعضای هیات امنای مساجد در بجنورد جهت در اختیار قرار دادن فضا به شهرداری

گروه اجتماعی: معاون فرهنگی شهرداری بجنورد گفت: اعضای هیات امنای مساجد در بجنورد برای در اختیار قرار دادن فضا به منظور برگزاری کلاس‌های آموزشی سنگ اندازی می‌کنند.

محمد رضا موفق، معاون فرهنگی شهرداری بجنورد در گفت و گو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی گفت: شهرداری سعی دارد تا برای توانمند کردن جوانان، نوجوانان و زنان کلاس‌های آموزشی مختلفی برگزار کند اما این نهاد به شدت با مشکل کمبود فضا مواجه است.
وی ادامه داد: به همین دلیل برای برگزاری این کلاس‌ها از ظرفیت فضای موجود در مساجد، تکایا، حسینیه‌ها و مدارس استفاده می‌کند. اما زمانیکه برای مذاکره جهت اختصاص این فضاها نزد اعضای هیات امنای مساجد می‌رویم با این تفکر از سوی آن‌ها مواجه می‌شویم که شهرداری در صدد است تا آن فضا را تصاحب کند.
وی در پاسخ به این سوال که آیا شهرداری با آموزش و پرورش نیز برای اختصاص فضا با مشکل مواجه شده است یا نه بیان کرد: این مشکل در گذشته وجود داشت اما در حال حاضر فضای همکاری بین دو نهاد بسیار بهتر شده است.
این مقام مسئول تصریح کرد: شهرداری بجنورد علاوه بر اینکه در حواشی شهر با مشکل کمبود فضا مواجه است این مشکل در قسمت مرکزی شهر نیز به چشم می‌خورد.
وی تاکید کرد: در صورت اختصاص فضا به شهرداری کلاس‌های مختلفی همچون کارگاه آموزشی جلوگیری از طلاق، پیشگیری از اعتیاد و خیاطی، قالیبافی، کامپیوتر و ... برگزار می‌شود.
captcha