ارسال 37 اثر ادبی به دبیرخانه جشنواره وقف؛ چشمه همیشه جاری
کد خبر: 3591130
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹

ارسال 37 اثر ادبی به دبیرخانه جشنواره وقف؛ چشمه همیشه جاری

گروه فرهنگی: مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌شمالی از ارسال 37 اثر ادبی از سراسر کشور به دبیرخانه پنجمین جشنواره «وقف چشمه همیشه جاری» خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، سید محمدجواد رئوف سید نژاد، مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌شمالی اظهارکرد: جشنواره «وقف چشمه همیشه جاری» یکی از برنامه‌های فرهنگی سازمان اوقاف است که از سال 89 آغاز شده به صورت کشوری و با موضوعات مختلف در استان‌ها هرساله برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه تاکنون 37 اثر ادبی از سراسر کشور به دبیرخانه پنجمین جشنواره «وقف چشمه همیشه جاری» ارسال شده است، گفت: استان میزبان بخش متن ادبی جشنواره سراسری فرهنگی، هنری «وقف چشمه همیشه جاری» است و این بخش از جشنواره در قالب‌های داستان کوتاه، داستانک، نثر ادبی، خاطره و شعر در بجنورد برگزار می‌شود.
وی افزود: هنرمندان و علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را تا 31 اردیبهشت امسال به دبیرخانه ارسال کنند.
رئوف سید نژاد زمان اعلام نتایج بررسی آثار را 20 خردادماه امسال عنوان کرد، گفت: تاریخ برگزاری جشنواره پس از بررسی آثار اعلام می‌شود.
مدیرکل اوقاف خراسان شمالی، وقف و قرآن، وقف و توسعه آموزش عالی، وقف با رویکرد هنر دینی، وقف و اقتصاد مقاومتی، وقف و حوزه‌های علمیه و وقف و سلامت را ازجمله محورهای پنجمین جشنواره «وقف چشمه همیشه جاری» برشمرد.
captcha