تربیت بیش از 500 قاری و حافظ در دارالقرآن پیشاور
کد خبر: 3591319
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۸
سالانه صورت می‌گیرد؛

تربیت بیش از 500 قاری و حافظ در دارالقرآن پیشاور

گروه بین‌الملل: رئیس دارالقرآن منطقه «رستمی‌مردان» پیشاور در دیدار با رئیس خانه فرهنگ ایران در این شهر، گفت: سالانه بیش از 500 نفر قاری و حافظ تحویل جامعه می‌دهیم.

تربیت بیش از 500 قاری و حافظ در دارالقرآن پیشاور
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، قاری عبدالباری، رئیس دارالقرآن منطقه رستمی‌مردان پیشاور، با علی یوسفی، مسئول خانه فرهنگ ایران در پیشاور پاكستان، دیدار و گفت‌وگو كرد.
عبدالباری در این دیدار گفت: نعمت خداوند منان بر ما بوده كه از گذشته تا كنون، مشغول تدریس قرآن و حفظ آن هستیم و سالانه بیش از 500 نفر قاری و حافظ تحویل جامعه می‌دهیم. تدریس قرآن در خانواده ما از چند نسل قبل انجام می‌شده و اكنون برای تداوم این روند معنوی، نیازمند حمایت‌های خانه فرهنگ ایران، هستیم.
وی در ادامه اظهار كرد: از فعالیت‌های قرآنی جمهوری اسلامی ایران آگاهی كامل داریم و معتقدیم كه این فعالیت‌ها، افتخاری برای مسلمانان و کشورهای اسلامی محسوب می‌شود.
در ادامه علی یوسفی، مسئول خانه فرهنگ كشورمان از اقدام خانواده عبدالباری در تدریس و تعلیم قرآن به جوانان قدردانی كرد و گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، تعلیم قرآن در جامعه اسلامی ایران رشد فراوانی داشته است و مسابقات قرآنی بزرگی به مناسبت‌های مختلف در این کشور برگزار می‌شود.
captcha