350 نخبه قرآنی آموزش و پرورش خوزستان معرفی می‌شوند
کد خبر: 3591502
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷
امشب؛

350 نخبه قرآنی آموزش و پرورش خوزستان معرفی می‌شوند

گروه فعالیت‌های قرآنی: چهاردهمین جشنواره نخبگان قرآن، عترت و نماز دانش آموزان استان خوزستان شامگاه 31 فروردین‌ماه و تا ساعاتی دیگر با معرفی 350 دانش‌آموز برگزیده و نخبه قرآنی از سراسر خوزستان در آبادان به کار خود پایان می‌دهد.

حسن کوراوند، معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان آبادان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، اظهار کرد: چهاردهمین جشنواره نخبگان قرآن، عترت و نماز دانش آموزان استان خوزستان در روز سوم برگزاری خود در امروز 31 فروردین‌ماه از ساعت 8 آغاز شده و تا ساعت 13 ادامه می‌یابد.

وی ادامه داد: پس از آن دانش‌آموزان رقابت قرآنی خود را از ساعت 16 از سر می‌گیرند و تا ساعت 20 ادامه خواهند داد. با پایان یافتن مسابقات بلافاصبه اسامی دانش‌آموزان برگزیده از سوی داوران اعلام خواهد شد و ضمن برگزاری مراسم اختتامیه، هیئت داوران جشنواره از بین نزدیک به 800 دانش‌آموز شرکت‌کننده، 350 دانش‌آموز را برگزیده اعلام خواهند کرد و با لوح افتخار و جوایز  تقدیر می‌شوند.

کوراوند عنوان کرد: مراسم اختتامیه چهاردهمین جشنواره نخبگان قرآن، عترت و نماز دانش آموزان استان خوزستان بعدازظهر امروز پنجشنبه 31 فروردین‌ماه در سینما نفت آبادان برگزار می‌شود.

captcha