ساخت درب ورودی سرداب غیبت امام زمان(عج)؛ برگ زرین معنوی در تاریخ لرستان
کد خبر: 3591954
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۸
آیت‌الله میرعمادی مطرح کرد:

ساخت درب ورودی سرداب غیبت امام زمان(عج)؛ برگ زرین معنوی در تاریخ لرستان

گروه اجتماعی: نماینده ولی‌‏فقیه در لرستان با اشاره به این‌که کمک به عتبات عالیات بزرگداشت شعائر الهی است، اظهارکرد: ساخت درب ورودی سرداب غیبت امام زمان(عج) برگ زرین معنوی در تاریخ لرستان است و نشان ما برای همیشه با اهل‌بیت(ع) باقی خواهد ماند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، آیت‌الله سید احمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد در جلسه شورای هماهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات لرستان که امروز شنبه، دوم اردیبهشت در خرم‌آباد برگزار شد، گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی ایران مکتب اهل‌بیت(ع) به دنیا معرفی شده است.
وی با اشاره به این‌که امروز فرهنگ اهل‌بیت در دنیا زنده شده است، تصریح کرد: تاثیر کمک‌ها و نذورات مردم به عتبات عالیات این است امروز دنیا فهمیدند راه خروج از مشکلات اجتماعی و فرهنگی پیروی از مکتب اهل‌بیت است.
آیت‌الله میرعمادی  اضافه کرد: امروزه ثابت شده است مسئله ولایت نیاز بشر است این درحالی‌است که خداوند متعال نیز در قرآن‌کریم برمودت و دوستی اهل‌بیت(ع) تاکید کرده است چراکه محبت اهل‌بیت سبب می‌شود تا همه امور بر اساس ولایت شکل گرفته و اگر امور بر اساس ولایت شکل بگیرد مفهوم آن حاکمیت ارزش‌هاست.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان این‌که حاکمیت ارزش‌ها مورد استقبال عموم مردم است، ادامه داد:  امروز حاکمیت ولایت باعث شده تا بیداری اسلامی شکل گرفته است کمااینکه حاکمیت ولایت باعث معنویت‌بخشی به جامعه است.
 امام جمعه خرم‌آباد با اشاره به این‌که کمک به عتبات عالیات بزرگداشت شعائر الهی است، گفت: کارهایی که در راستای عتبات شکل بگیرد تعظیم شعائر الهی است و کارهایی که در راستای عتبات عالیات صورت می‌گیرد مصداق بارز شعائر الهی هستند.
وی با بیان این‌که استان لرستان در کمک به عتبات عالیات نقش بسزایی داشته است، عنوان کرد: استان لرستان هم از نظر کمک‌های مالی و هم از لحاظ نیروی انسانی متخصص در راستای کمک به عتبات عالیات نقش برجسته داشته است.
آیت‌الله میرعمادی افزود: ساخت درب ورودی سرداب غیبت امام زمان(عج) برگ زرین معنوی در تاریخ لرستان است و نشان ما برای همیشه با اهل‌بیت(ع) باقی خواهد ماند.
captcha