برگزاری مسابقه خاطره‌نویسی نماز
کد خبر: 3592102
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵

برگزاری مسابقه خاطره‌نویسی نماز

گروه اجتماعی: رئیس ستاد اقامه نماز خراسان رضوی از برگزاری مسابقه بزرگ خاطره‌نویسی با موضوع نماز در سطح استان خراسان رضوی خبر داد.

حجت‌الاسلام امرالله سبحانی‌نیا، رئیس ستاد اقامه نماز خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی گفت: مسابقه خاطره‌نویسی نماز با  موضوع آثار و بركات نماز در زندگی شخصی خود یا اطرافیان، عوارض و گرفتاری‌هایی كه در اثر بی‌نمازی در زندگی خود و یا دیگران اتفاق افتاده و یا  بیان خاطره از شیوه‌های درست و یا غلط دعوت به نماز برگزار می‌شود.
وی در خصوص شرایط شركت در مسابقه بیان کرد: محدودیتی از نظر سن و تعداد ارسال اثر برای مخاطبان وجود ندارد، ضمن اینکه ذكر تاریخ و مكان وقوع خاطره لازم است.
حجت‌الاسلام سبحانی‌نیا با اشاره به اینکه اگر خاطره قبلاً در روزنامه و یا مجله و كتابی درج شده است، حتما ذكر شود، افزود: خاطره باید به‌صورت تایپ شده به‌همراه فایل ورد و یا با خط خوانا به همراه ذكر مشخصات و تلفن تماس ارسال شود.
وی درباره راه‌های ارتباطی برای ارسال خاطرات اظهار کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به سه روش از طریق رایانامه به نشانی ro.snamaz@gmail.com، مراجعه به كانال قرار 17 و ارسال از طریق آی‌دی مدیر كانال به نشانی namaz51@ و یا مراجعه به ستاد اقامه نماز استان و یا شهرستان محل سکونت ارسال کنند.
رئیس ستاد اقامه نماز خراسان رضوی با اشاره به چاپ خاطرات ارسالی به صورت كتاب، ادامه داد: خاطرات برگزیده در اختیار فیلم‌سازان برای ساخت فیلم، سریال و مستند جهت پخش از صدا و سیمای جمهوری اسلامی قرار خواهد گرفت.
وی، آخرین مهلت ارسال آثار مرتبط با خاطرات نماز را 20 خردادماه عنوان کرد و گفت: نتایج این مسابقه، پنجم تیرماه همزمان با عید سعید فطر اعلام خواهد شد.
captcha