رسیدگی به مشکلات دانشجویان در اولویت است
کد خبر: 3592342
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸
استاندار خراسان‌شمالی:

رسیدگی به مشکلات دانشجویان در اولویت است

گروه اجتماعی: استاندار خراسان‌شمالی گفت: پرداختن به مشکلات دانشجویان، دانشگاهیان و جوانان همیشه یکی از موضوعات مهم و اولویت دار این استان است.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی به نقل از روابط عمومی استانداری، محمدرضا صالحی، استاندار خراسان شمالی، اظهار کرد: پرداختن به مشکلات دانشجویان، دانشگاهیان و جوانان همیشه یکی از موضوعات مهم و اولویت دار این استان بوده که البته تلاش‌های بسیاری نیز در جهت حل این مشکلات صورت گرفته است.
 وی ادامه داد: پرداختن به موضوعات دانشجویی همیشه حائز اهمیت بوده که البته برخی از مشکلات اعتبارات متمرکز در این حوزه را باید تنها از طریق تهران و وزارت خانه مرتبط حل کرد.
صالحی  با تاکید بر پیگیری مشکلات دانشگاه کوثر استان، عنوان کرد : دانشگاه مبداء تحولات و رشد و پیشرفت جامعه است و انتظار داریم دانشگاهیان و دانشجویان در عرصه توسعه همه جانبه استان مشارکت جدی داشته باشند .
رئیس دانشگاه کوثر بجنورد نیز در این جلسه اظهارکرد: با توجه به اینکه این دانشگاه هنوز در مرحله نوجوانی است بنابراین نیازمند توجه و رسیدگی بیشتر به آن هستیم .
محمد علی رباط جزی عنوان کرد:با توجه به اینکه یکی از مسیرهای توسعه کشور توسعه آموزش عالی است ، در این راستا برای ارتقای ظرفیت های علمی، فرهنگی و پژوهشی این دانشگاه نیازمند حمایت های بیشتری هستیم .
وی عدم دسترسی به راه مناسب، نبود خوابگاه دانشجویی در بخش دولتی و استیجاری بودن فضای فرهنگی و آموزشی را عمده ترین مشکلات این دانشگاه برشمرد و تاکید کرد:علاوه بر این مشکلات حتی سرانه هزینه ها و اعتبارات این دانشگاه با سایر دانشگاه ها یکسان دیده نشده که امیدواریم سازمان مدیریت و برنامه ریزی به این مهم توجه کافی داشته باشند.
captcha