اعزام دانشجویان بین‌الملل به اردوی ضیافت اندیشه
کد خبر: 3592466
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۳

اعزام دانشجویان بین‌الملل به اردوی ضیافت اندیشه

گروه معارف: کارشناس امور بین‌الملل دفتر نهاد رهبری دانشگاه فردوسی مشهد از اعزام گروهی از دانشجویان دختر غیر ایرانی به اردوی ضیافت اندیشه در شیراز خبر داد.

احمدزاده، مسئول امور بین‌الملل نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه فردوسی مشهد، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، اظهار کرد: دانشجویان دختر غیر ایرانی که در دانشگاه‌های ایران در حال تحصیل هستند، امروز سوم اردیبهشت ماه در قالب اردوی ضیات اندیشه به شیراز اعزام شدند.
وی با بیان اینکه بیش از 250 دانشجوی دختر از 29 دانشگاه کل کشور در این اردو شرکت دارند، گفت: 20 دانشجو از دانشگاه فردوسی مشهد به این اردو اعزام شده‌اند.
احمدزاده با اشاره به اینکه اردوی ضیافت اندیشه توسط امور بین‌الملل دفتر مرکزی نهاد رهبری در دانشگاه‌ها و با همکاری کارگروه فرهنگی شورای بورس تدارک دیده شده است، افزود: دانشجویان شرکت‌کننده در این اردو ضمن بازدید از نقاط دیدنی شیراز از مسابقات ورزشی، برنام‌های فرهنگی، کارگاه و جلسات محتوایی مذهبی و مشاوره بهره‌مند خواهند بود.
کارشناس امور بین‌الملل دفتر نهادرهبری دانشگاه فردوسی مشهد تصریح کرد: این اردو تا 8 اردیبهشت ماه ادامه دارد و شرکت‌کنندگان، نهم اردیبهشت ماه در دانشگاه‌های خود مستقر خواهند بود.
captcha