اولین جشنواره ملی پویاگران انقلاب اسلامی برگزیدگان خود را شناخت
کد خبر: 3592715
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۸

اولین جشنواره ملی پویاگران انقلاب اسلامی برگزیدگان خود را شناخت

گروه شبکه‎های اجتماعی: آیین اختتامیه نخستین جشنواره ملی پویاگران انقلاب اسلامی شب گذشته با تقدیر از برگزیدگان خود در سالن بصیرت لانه جاسوسی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، آیین اختتامیه نخستین جشنواره ملی پویاگران انقلاب اسلامی  شب گذشته، با حضور محمدرضا نقدی، معاون فرهنگی سپاه، عبدالرضا آزادی، معاونت فرهنگی، اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین و چهره‎های مختلف فرهنگی و هنری با تقدیر از برگزیدگان در سالن اجلاس سازمان بسیج دانشجویی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم اکران خصوصی انیمیشن «پشت دروازه بهشت» به کارگردانی اسکویی که در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر مورد توجه منتقدان قرار گرفت در سالن بصیرت با حضور اهالی رسانه اکران شد.

بر اساس گزارش ایکنا این جشنواره به منظور شناسایی و حمایت از هنرمندان توانمند در عرصه هنرهای دیجیتال (پویانمایی، بازی‌های رایانه‌ای) و با نگاهی حمایتی برگزار شد و از بخش‌های این جشنواره می‌توان به بازی‌های رایانه‌ای، پویانمایی، موشن‌گرافیک، نرم‌افزار ویژه تلفن همراه، بخش داستان مصور، بخش نگاه ویژه بسیج و بخش نگاه ویژه مدافعان حرم اشاره کرد.

همچنین در مراسم پایانی جشنواره ملی هنرهای رقومی پویاگران انقلاب اسلامی به آثار برگزیده هدایای نقدی و لوح یادبود و تندیس طلایی تقدیم شد و از خانواده‎های شهدای منا، مدافعین حرم، آتش نشان و نیروهای نظامی و انتظامی تجلیل شد.

یادآوری می‌شود در این مراسم مراکز هنرهای رقومی بسیج در شهرهای مشهد مقدس، اهواز، اراک، رشت، تبریز، محلات، کرمانشاه، زنجان، قم، سمنان، شهرکرد و بیرجند همزمان افتتاح شد.
captcha