هفته قرآن و عترت استان مرکزی برای نخستین بار برگزار می‌شود
کد خبر: 3592821
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲

هفته قرآن و عترت استان مرکزی برای نخستین بار برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: معاون قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی از برگزاری هفته قرآن و عترت برای اولین بار در استان خبر داد.

علیرضا حاج علی‌بیگی، معاون قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، با اشاره به برگزاری هفته قرآن و عترت در کشور گفت: امسال برای اولین بار  استان مرکزی هفته قرآن و عترت برگزار می‌کند.
وی ادامه داد: استان مرکزی برای برگزاری این هفته آمادگی لازم را دارد و به وزارتخانه نیز این آمادگی را اعلام کرده است. هنوز جزئیات برنامه‌های اجرایی و آیین نامه هفته قرآن و عترت به دست ما نرسیده و به زودی این برنامه‌ها تشریح خواهد شد، همچنین معاونت قرآن ارشاد استان نیز برنامه‌های پیشنهادی برای هفته قرآن و عترت دارد که در صورت تأیید اجرایی می‌شود.
معاون قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی با تأکید بر تأثیر هفته قرآن و عترت در استان گفت: محدودیت زمانی برای برگزاری این هفته وجود ندارد و معمولاً استان‌ها زمان‌های متفاوتی را اعلام می‌کنند تا در کل سال این هفته در کشور برگزار شود.
حاج علی‌بیگی در پایان گفت: هفته قرآن و عترت در استان مرکزی تابستان برگزار می‌شود اما زمان دقیق آن بعد از اعلام جزئیات و ارسال برنامه‌ها از وزارتخانه مشخص خواهد شد.
captcha