برگزاری کلاس آموزش حفظ موضوعی قرآن در قروه
کد خبر: 3594753
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۳

برگزاری کلاس آموزش حفظ موضوعی قرآن در قروه

گروه فعالیت‌های قرآنی: کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه گفت: کلاس آموزش حفظ قرآن به روش موضوعی ویژه کودکان و نوجوانان از نیمه دوم اردیبهشت ماه در مساجد روستای شهرستا قروه برگزار می‌شود.

طیب‌علی آزادی‌منش، کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، با اشاره به اینکه کلاس آموزش حفظ قرآن به روش موضوعی ویژه کودکان و نوجوانان از نیمه دوم اردیبهشت ماه در مساجد روستای شهرستان قروه برگزار می‌شود، اظهار کرد:  سنین 7 تا 12سال در کلاس‌های آموزش قرآن روستای مساجد حضور دارند.

وی با اشاره به این‌که در کلاس حفظ موضوعی قرآن‌کریم کودکان با مفهوم سوره‌های قرآن آشنا می‌شوند، افزود: در این کلاس همگام با حفظ سوره الفبای قرآن نیز به کودکان آموزش داده می‌شود.

کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه بیان کرد: متأسفانه برخی مؤسسات قرآن در زمینه آموزش قرآن به کودکان تخصصی عمل نمی‌کنند که می‌طلبد والدین کودکان خود را برای یادگیری قرآن به مؤسسات تخصصی ببرند.

وی یادآور شد: لازم است در مؤسسات قرآن برای کلاس‌های آموزش کودکان از مربیانی استفاده شود که رشته تحصیلی آن‌ها مرتبط با قرآن باشد و علاوه بر این آنان انگیزه لازم نسبت به کار کردن با کودکان را داشته باشند.

captcha