هفتادوهشتمین کرسی نفحات در محله نارمک
کد خبر: 3598613
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۰

هفتادوهشتمین کرسی نفحات در محله نارمک

گروه جلسات و محافل: کرسی‌های تلاوت نفحات‌القرآن، این هفته با تلاوت حمیدرضا احمدی وفا، علی خوشنود، علی دولت آبادی برگزار شد.

کرسی های نفحات در ایام نیمه شعبان+صوت و عکس

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، کرسی‌های تلاوت مجلسی به همت دارالقرآن نفحات‌القرآن در راستای پیروی از منویات مقام معظم رهبری درباره برپایی کرسی‌های تلاوت قرآن کریم از ۹ آذر‌ماه سال ۱۳۹۵ آغاز شده است. نفحات‌القرآن، در روزهای سه‌شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه هر هفته پس از نماز مغرب و عشاء، با تلاوت سه قاری ممتاز کشورمان در سطح مساجد تهران، شهرری، اسلامشهر، شمیرانات این طرح را پیاده می‌کند.

کرسی های نفحات در ایام نیمه شعبان+صوت و عکس

در ادامه این کرسی‌های تلاوت، هفتادوهفتمین کرسی تلاوت نفحات‌القرآن سه شنبه 19 اردیبهشت ماه، در مسجد سادات اخوی واقع در خیابان ایران با تلاوت قاری بین المللی، حمیدرضا احمدی وفا برگزار شد و با استقبال قابل توجه امام جماعت مسجد، آیت الله گلپایگانی و نمازگزاران مسجد قرار گرفت.

هفتاد و هشتمین کرسی تلاوت نفحات‌القرآن نیز، چهارشنبه 20 اردیبهشت ماه، با تلاوت قاریان ممتاز علی خوشنود و علی دولت آبادی در مسجد حضرت موسی بن جعفر(ع) واقع در چهارراه تلفنخانه، خیابان کلامی پس از نماز مغرب و عشاء با حضور پرشور بسیجیان مسجد و حوزه و امام جماعت محترم مسجد برگزار شد.

کرسی های نفحات در ایام نیمه شعبان+صوت و عکس

در پایان این کرسی تلاوت که با اجرای منصور آقامحمدی، مدیر ارتباطات سازمان دارالقرآن همراه بود، به تعدادی از افراد حاضر در کرسی تلاوت هدایای نقدی اهدا شد.

در این کرسی‌های تلاوت که آیات به صورت مکتوب نیز به منظور تدبر در قرآن در میان نمازگزاران توزیع می‌شود. در پایان به کودکان و نوجوانان حاضر در مسجد، هدایایی اعطاء می‌شود.

کرسی های نفحات در ایام نیمه شعبان+صوت و عکس

علاقه‌مندان برای دستیابی به تلاوت‌ها و گزارش‌های تصویری این کرسی‌های تلاوت به کانال تلگرامی نفحات‌القرآن به نشانی nafahatalquran@ مراجعه کنند. همچنین مساجدی که خواستار برگزاری این کرسی‌های تلاوت هستند، می‌توانند با شماره ۰۹۱۲۸۰۴۶۸۴۳روابط عمومی دارالقرآن نفحات‌القرآن تماس گرفته و برای برگزاری این کرسی‌های تلاوت در مسجد خود اعلام آمادگی کنند.

در ادامه تلاوت ها و گزارش تصویری این کرسی ها ارائه می‌شود.

حمیدرضا احمدی وفا

کد

دریافت

علی خوشنود

کد

دریافت

علی دولت آبادی

کد

دریافت


مطالب مرتبط
captcha