تجهیزات کتابخانه‌ای در کانون‌های مساجد همدان توزیع شد
کد خبر: 3598844
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۸
همزمان با نیمه شعبان؛

تجهیزات کتابخانه‌ای در کانون‌های مساجد همدان توزیع شد

گروه فرهنگی: مدیر دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان همدان عنوان کرد: امسال نیز همچون سال‌های گذشته همزمان با شب نیمه شعبان تجهیزات کتابخانه‌ای در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان توزیع شد.

هادی فیض منش، مدیر دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از همدان، اظهار کرد: امسال نیز همچون سنوات گذشته همزمان با شب نیمه شعبان تجهیزات کتابخانه‌ای بین کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان توزیع شد.
وی با اشاره به اینکه به روز شدن تجهیزات کتابخانه‌ای از یکی از اهداف کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان است، اضافه کرد: طرح اهدای تجهیزات کتابخانه‌ای به کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان در راستای اجرای اهداف و سیاست‌های راهبردی ستاد عالی کانون‌های مساجد در پشتیبانی از کتابخانه‌های مساجد استان است.
مدیر دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان به تعداد اقلام توزیعی اشاره کرد و گفت: 34 قفسه کتاب، 8 میز مطالعه و 32 صندلی به 12 کانون فرهنگی و هنری استان توزیع می‌شود که این تجهیزات در حمایت از کتابخانه‌های جدید و ارائه خدمات کتابداری به ویژه در مناطق محروم و دور افتاده است.
فیض منش با بیان اینکه هر گونه صرف هزینه در حوزه مربوط به کتاب و کتابخوانی، سرمایه‌گذاری اثر بخش است، ادامه داد: می‌توان با برنامه‌ریزی‌های مناسب و اقدامات فرهنگی، فرهنگ کتابخوانی را در جامعه و به ویژه در میان جوانان تقویت کرد.
وی ابراز کرد: جامعه‌ای پویا و موفق است که فرهنگ کتابخوانی در آن رواج داشته باشد، چرا که توسعه فرهنگ مطالعه و کتابخوانی دری برای پیشرفت جامعه خواهد گشود.
فیض منش با تاکید بر اینکه فرهنگ مطالعه باید در دوران کودکی در فرد نهادینه شود، گفت: شخصیت فرد در این دوران شکل می‌گیرد لذا فرهنگ ناب کتابخوانی را در زمان کودکی باید به فرزندان آموزش داد.
captcha