حس مسئولیت‌پذیری ملت ایران، دشمنان نظام را مایوس کرده است
کد خبر: 3601102
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۳
مدیرکل ارشاد خراسان شمالی:

حس مسئولیت‌پذیری ملت ایران، دشمنان نظام را مایوس کرده است

گروه فرهنگی: مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان شمالی با تاکید بر حضور گسترده مردم در انتخابات، گفت: حس مسئولیت‌پذیری ملت ایران، دشمنان نظام را مایوس کرده است.

حسین فرخنده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان شمالی، در گفت و گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی، اظهار کرد: انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، هر دو سرنوشت‌ساز آینده کشور هستند و انتخاب فرد اصلح، عامل توسعه آینده کشورمان است.
وی با اشاره به اینکه همه ایرانی‌ها دغدغه توسعه کشور را داشته و خواهان ارتقای وضعیت فعلی نسبت به گذشته و رفع مشکلات هستند، ادامه داد: ملت ایران به دنبال رئیس‌جمهوری است که سال به سال با توسعه کشور در بخش‌های گوناگون، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی عزت و سربلندی را برای ملت فراهم آورد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان شمالی افزود: همه مردم به نوع خود سهمی در انتخابات و مسئولیتی در کشور دارند و حس مسئولیت‌پذیری ایجاب می‌کند که  همه با حضور خود در انتخابات، دشمنان نظام را مایوس کنند.
فرخنده با بیان اینکه با انتخاب سرنوشت‌ساز و شرکت گسترده، توسعه همه جانبه حاصل می‌شود، ادامه داد: بحث حضور در انتخابات همانطور که در بخش‌های مختلف موثر است، در حوزه فرهنگ و هنر نیز نقش بسزایی دارد.
وی با اشاره به اینکه البته قشر فرهنگ و هنر استان و کشور خود از پیشگامان مشارکت در انتخابات هستند، اظهار کرد: اصحاب فرهنگ و رسانه از مدت ها قبل از انتخابات مردم را به مشارکت در انتخابات دعوت کرده و با تبلیغات و تهیه اخبار و اجرای برنامه‌های فرهنگی در شبکه‌های مجازی و غیره سهم بسزایی در آگاهی بخشی به مردم داشته‌اند.
فرخنده با بیان اینکه اصحاب فرهنگ و هنر علاوه بر حضور گسترده خود دیگران را نیز تشویق به شرکت در انتخابات کرده‌اند، یادآور شد: مشارکت حداکثری در انتخابات به معنای تعیین سرنوشت به دست خود و تصمیم‌گیری برای آینده رو به سوی پیشرفت است.
captcha