اجرای نمایندگان ایران در مسابقات بین‌المللی قرآن ترکیه
کد خبر: 3601496
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۷
امروز صورت می‌گیرد؛

اجرای نمایندگان ایران در مسابقات بین‌المللی قرآن ترکیه

گروه مسابقات: نمایندگان کشورمان در رشته‌های حفظ کل و قرائت قرآن کریم مسابقات بین‌المللی قرآن کشور ترکیه صبح و بعدازظهر امروز به اجرای تلاوت خود خواهند پرداخت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، نمایندگان کشورمان در پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کشور ترکیه امروز و بر اساس قرعه‌ای که برای آنها در نظر گرفته شده است، تلاوت‌های خود را انجام خواهند داد.
بر اساس این گزارش در نوبت صبح این مسابقات که به رقابت‌های رشته‌ حفظ کل قرآن کریم اختصاص دارد، مصطفی اصفهانیان، حافظ‌ کل قرآن به سؤالات هیئت داوران پاسخ خواهد داد.
همچنین در نوبت بعدازظهر سیدمصطفی حسینی، قاری جوان کشورمان در جایگاه حضور خواهد یافت تا به تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید بپردازد.
پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کشور ترکیه از روز جمعه با برگزاری مراسم افتتاحیه آغاز شده و مراسم اختتامیه و تجلیل از نفرات برتر این مسابقات و اهدای جوایز نیز روز چهارشنبه، سوم خردادماه برگزار خواهد شد.
در این مسابقات که در دو رشته قرائت قرآن و حفظ کل برگزار می‌شود، ۱۲۰ متسابق از ۶۲ کشور جهان با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. همچنین محل برگزاری این مسابقات نیز مسجد فاتح شهر استانبول است. 
بر اساس گفته نمایندگان کشورمان در این مسابقات، اجرای این دو شرکت کننده ایرانی از صفحه‌های آنها در اینستاگرام به صورت زنده پخش می‌شود.
captcha