قدردانی امام جمعه بجنورد از حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری
کد خبر: 3601607
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵

قدردانی امام جمعه بجنورد از حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری

گروه اجتماعی: امام جمعه بجنورد با بیان اینکه حضور میلیونی مردم در انتخابات پرچم عظمت نظام اسلامی را در دنیا به اهتزاز درآورد، از حضور باشکوه مردم در انتخابات ریاست جمهوری قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی، به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان، آیت الله ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، ضمن قدردانی از حضور باشکوه و پرشور مردم در انتخابات 29 اردیبهشت، اظهار کرد: باید قدردان حضور گسترده مردم کشور به‌ویژه استان خراسان شمالی را در انتخابات و پای صندوق‌های رأی باشیم.
وی افزود: مردم با حضور دشمن‌شکن خود در پای صندوق‌های رأی اهداف و توطئه‌های سخیف دشمنان را نقش بر آب کرده و آنها را در رسیدن به اهداف و برنامه‌های منفعت‌طلبانه ناکام گذاشتند.
آیت‌الله یعقوبی با بیان اینکه زبان از تشکر و قدردانی این مردم فهیم و غیرتمند عاجز و قاصر است، افزود: بار دیگر مردم ولایتمدار ایران اسلامی به رسانه‌های بیگانه و تبلیغات فریبنده آنها بی‌اعتنایی کرده و با بصیرت و درک بالای خود به کوری چشم دشمنان حضور میلیونی خود را در پای صندوق‌های رأی به نمایش گذاشتند.
وی اضافه کرد: مردم با حضور گسترده خود در پای صندوق‌های رأی نشان دادند که از درک سیاسی بالایی برخوردار بوده و برنامه‌های مبتذل و سخیف دشمنان ذره‌ای شک و دودلی در آنها ایجاد نکرده است.
رییس شورای فرهنگ عمومی استان خراسان شمالی ادامه داد: بار دیگر مردم با حضور چشم‌گیر و پرشور خود همچون خاری به چشم دشمنان، غیرت و عزتمندی خود را در جهان به نمایش گذاشته و به این طریق پرچم ابهت، عظمت، امنیت و اقتدار نظام اسلامی را در دنیا به اهتزاز درآوردند.
وی تصریح کرد: مردم بار دیگر دعوت رهبر معظم انقلاب را لبیک گفته و با حضور دشمن‌شکن خود در انتخابات 29 اردیبهشت حماسه‌ای عظیم و شگفت از جنس بصیرت و اتحاد خلق کردند و به این طریق عزت و سربلندی ایران اسلامی را برای سال‌های متمادی بیمه کردند.
رییس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی خاطرنشان کرد: ملت همیشه در صحنه در مسیر استقلال‌طلبی و عزت خواهی بار دیگر با حضور حماسی خود در پای صندوق‌های رأی سعادت، سربلندی و اقتدار نظام اسلامی را در مقابل کارشکنی‌های دشمنان فراهم کردند.
وی با اشاره به اینکه شرکت در انتخابات نماد اقتدار ملی و بلوغ سیاسی مردم است، اظهار داشت: در این دوره از انتخابات هم همچون دوره‌های گذشته مردم با خلق باشکوه حماسه سیاسی بلوغ سیاسی خود را به دنیا نشان دادند.
آیت‌الله یعقوبی با بیان اینکه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بیانگر جایگاه والای جمهوری اسلامی ایران در تحقق مردم‌سالاری دینی است، افزود: مردم با حضور پرشور و باشکوه خود در پای صندوق‌های رأی برگ زرین دیگری بر افتخارات نظام اسلامی اضافه کردند.
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی خطاب به مسئولان استان، تصریح کرد: مردم با حضور چشم‌گیر خود در پای صندوق‌های رأی بار دیگر ارادت قلبی خود را به نظام اسلامی و ولایت فقیه اثبات کردند؛ پس در این راه مسئولان هم باید با هدف خدمت خالصانه و دلسوزی برای این مردم در شرایط سخت ارادت و قدردانی خود را به این مردم غیور ثابت کنند.
captcha