رئیس جمهور منتخب فارغ از مسائل سیاسی، به فکر حل مشکلات کشور باشد
کد خبر: 3602091
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۳
امام جمعه فاروج:

رئیس جمهور منتخب فارغ از مسائل سیاسی، به فکر حل مشکلات کشور باشد

گروه سیاست و اقتصاد: امام جمعه فاروج با تأکید بر اینکه رأی ملت ایران، همیشه تعیین‌کننده است، گفت: رئیس جمهور منتخب فارغ از مسائل سیاسی، به خواسته همه احترام بگذارد و به فکر حل مشکلات کشور باشد.

حجت الاسلام عباسعلی قلیزاده، امام جمعه فاروج، در گفت و گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی با بیان اینکه وظیفه رئیس جمهور است که ‌همه را راضی نگه دارد، اظهار کرد: چهار سال کشور در اختیار این دولت بوده است و برای چهار سال آینده باید تلاش کند که زمینه های رشد و تعالی ملت ایران در عرصه های اقتصاد، فرهنگ و سیاست را فراهم آورد.
وی ادامه داد: علیرغم تلاش دشمنان برای کمرنگ تر کردن حضور مردم در انتخابات، به حدی حضور ملت ایران پاس صندوق های رای چشمگیر بود که حتی بعد از 12 شب و با اتمام مهلت رای گیری، بسیاری موفق به رای دادن نشدند.
امام جمعه فاروج با اشاره به اینکه ملت ایران بنا بر توصیه های موکد مقام معظم رهبری مشارکت حداکثری در انتخابات داشتند، اضافه کرد: طبق توصیه های ایشان، حضور حداکثری پای صندوق های رای، نقطه قوتی برای مسئولان و انگیزه ای برای تلاش بیشتر است.
حجت الاسلام قلیزاده از رئیس جمهور خواست که به خواسته و انتظار همه اقشار جامعه فارق از مسائل سیاسی و احزابی بنگرد و خود را رئیس جمهور منتخب همه ملت ایران بداند.
وی تصریح کرد: کشور با رکود و گرانی و بیکاری دسته و پنج نرم می کند و راه اندازی مجدد مراکز تولیدی تعطیل شده و ایجاد اشتغال که مانند استخوانی در گلوست، از اولویت های کاری دولت برای حرکت به سمت جامعه ای پویا باشد.
captcha