6 خرداد ماه آغاز ثبت نام اعتکاف رمضانیه در آستان حضرت عبدالعظیم(ع)
کد خبر: 3602426
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴

6 خرداد ماه آغاز ثبت نام اعتکاف رمضانیه در آستان حضرت عبدالعظیم(ع)

گروه جامعه: متقاضیان حضور در مراسم اعتکاف ویژه ماه رمضان در آستان حضرت عبدالعظیم(ع) (صرفاً برادران) از روز 6 خرداد ماه می‌توانند در سایت این آستان ثبت نام کنند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) مراسم اعتکاف ویژه برادران در ماه مبارک رمضان، روزهای سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه 30 خردادماه تا 1 تیرماه مصادف با ۲۵ و ۲۶ و ۲۷ رمضان در بارگاه ملکوتی آستان حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) برگزار می‌شود.

این مراسم با حضور سخنرانان و ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام همراه با برنامه‌های متنوع مذهبی در مسجد جامع آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه السلام برگزار خواهدشد.

زمان ثبت نام متقاضیان جهت شرکت در این مراسم نورانی از روز 6 خرداد تا تکمیل ظرفیت (۱5۰ نفر) نهایتا تا 15 خرداد تعیین شده است.

لازم به ذکر است با توجه به اینکه این ثبت نام صرفاً به صورت اینترنتی، بدون قرعه کشی و نهائی می‌باشد، امکان ثبت نام حضوری وجود نخواهدداشت.

متقاضیان شرکت در این مراسم روحانی می‌توانند به پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام به نشانیwww.abdulazim.com مراجعه و ثبت نام کنند.

captcha