فرهنگ شهادت‌طلبی را در جامعه نهادینه کنیم
کد خبر: 3602661
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۴

فرهنگ شهادت‌طلبی را در جامعه نهادینه کنیم

گروه سیاسی: مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: لحظه لحظه ما مدیون خون پاک شهدا است بنابراین باید فرهنگ شهادت‌طلبی را در جامعه نهادینه کنیم.

 به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، حجت‌الاسلام مختار کرمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان امروز، دوم خردادماه در مراسم گرامیداشت سوم خرداد که با عنوان فتح خرمشهر روز مقاومت، ایثار و پیروزی نامگذاری شده است، اظهار کرد: تبلیغات اسلامی یک نهاد فرهنگی است و باید با تبیین ارزش‌های دینی و اسلامی به ویژه نام و یاد و خاطر شهدا برای مخاطبان نام و یاد شهدا را زنده نگه داریم.

وی با اشاره به اینکه نباید در قبال رزمندگان دچار ناشکری و بی‌سپاسی شد، افزود: رزمندگان ما همواره به قرآن، پیامبر و اسلام اعتقاد داشتند و از وطن، ناموس و آب و خاک خود دفاع کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان بیان کرد: لحظه لحظه ما مدیون خون پاک شهدا است بنابراین باید فرهنگ شهادت‌طلبی را در جامعه نهادینه کنیم.

وی با اشاره به اینکه علیرغم اینکه زحمات زیادی برای تبیین سیره شهدا و معرفی شهدا کشیده شده است باید جوانان را نیز با این مهم آشنا کنیم، عنوان کرد: معتقدیم مناسبت‌ها فرصتی برای انتقال خوبی‌ها و ارزش‌ها به نسل جوان و نسل‌های بعدی است و نباید از این مهم غافل بود.

وی در پایان یادآور شد: کتاب‌های زیادی در زمینه تلاش و ایثار شهدا نوشته شده و باید هر آنچه که در خصوص شهدا نگاشته شده و وجود دارد به جوانان معرفی شوند.

captcha