تجدید میثاق همدلی مدیران قرآنی لرستان
کد خبر: 3603109
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۸

تجدید میثاق همدلی مدیران قرآنی لرستان

گروه فعالیت‌های قرآنی: در حاشیه سومین نشست شورای هماهنگی و گسترش فعالیت‌های قرآنی کشور، با امضا لوحی میثاق همدلی بین مدیران قرآنی استان تجدید شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، در حاشیه سومین نشست شورای هماهنگی و گسترش فعالیت ‌قرآنی کشور که چهارشنبه، سوم خردادماه به میزبانی استان لرستان در محل سالن نشست‌های کمیته امداد لرستان برگزار شد، با امضا لوحی میثاق همدلی بین مدیران قرآنی استان تجدید شد.
این لوح به امضاء مدیران قرآنی استان و اعضای شورای هماهنگی و گسترش فعالیت‌های قرآنی استان لرستان رسید.
در این لوح آمده است:
بسمه‌تعالی
تجدید میثاق همدلی مدیران قرآنی استان لرستان
قرآن کریم منشور و محور انسجام اسلامی و وحدت ملی جمهوری اسلامی ایران و الهام‌بخش مسیر رشد و پیشرفت کشور است.
مدیران قرآنی استان لرستان با تأسی از رهنمودهای این منشور وحدت اعتقاد و التزام عملی خود را به سفارش «واعتصمو بحبل الله جمیعاً و لا تفرقوا»، در چند سال گذشته نشان داده‌اند با اخلاص در نیت، بصیرت در عمل و جهاد مستمر مصداقی مثال زدنی از تجسم رحمت الهی در تألیف قلوب مأمنین را محقق ساخته‌اند.
این تجدید میثاق تأکید مؤکّد و تصریح مصرّحی است بر تداوم همدلی و همراهی و هماهنگی نهادهای قرآنی استان در جهت تحقق اهداف و سیاست‌های منشور توسعه فرهنگی که به یُمن تشکیل نشست نمایندگان شوراهای هماهنگی و گسترش فعالیت‌های قرآنی استان، با حضور جمعی از مدیران قرآنی استانی و ملی در روز خجسته سوم خرداد، روز حماسه فتح خرمشهر به امضاء رسید.
captcha