سه حرم در قاب یک غرفه/ آستان حضرت عبدالعظیم(ع) را بشناسید
کد خبر: 3608269
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۶

سه حرم در قاب یک غرفه/ آستان حضرت عبدالعظیم(ع) را بشناسید

گروه جامعه: غرفه آستان حضرت عبدالعظیم (ع) در بیست‌و‌پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن به معرفی سه امامزاده مدفون در این حرم و برنامه‌های فرهنگی قرآنی خود اقدام کرده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) آستان حضرت عبدالعظیم(ع) مانند سال‌های گذشته با برپایی غرفه‌‌ای در نمایشگاه قرآن در حال ارائه محصولات فرهنگی به بازدیدکنندگان است.

معرفی حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، امامزاده حمزه(ع) و امامزاده طاهر(ع) که در جوار حرم حضرت عبدالعظیم مدفون هستند از جمله اقداماتی است که در این غرفه با انتشار بروشورهایی صورت گرفته و این بروشورها به صورت رایگان در اختیار مردم قرار داده می‌شود.

پیام امام رضا(ع) به شیعیان که به حضرت عبدالعظیم (ع) ابلاغ شد تا از طریق ایشان به مردم اعلام شود نیز در قالب برگه‌ای زیبا طراحی و چاپ شده است که علاقه‌مندان می‌توانند این پیام را نیز به صورت رایگان از غرفه آستان دریافت کنند.

از جمله اقدامات دیگری که در غرفه آستان حضرت عبدالعظیم(ع) صورت گرفته است، معرفی مراکز آموزشی آستان از جمله مؤسسه تعاون با مومنان، مرکز آموزش و برنامه‌های فرهنگی استان و ... است. همچنین طرح‌های آموزشی قرآن آستان به صورت جزئی در بروشورهایی تشریح و در اختیار بازدیدکنندگان قرار داده می‌شود.

همچنین زندگی‌نامه حضرت عبدالعظیم (ع) و دلایل و چرایی برابری زیارت آن حضرت با زیارت امام حسین(ع) از دیگر مطالب ارائه شده در غرفه آستان حضرت عبدالعظیم(ع) است.

همچنین مراجعه کنندگان به این غرفه می‌توانند پوستری زیبا از حرم حضرت عبدالعظیم(ع) را به عنوان هدیه دریافت کنند.

captcha