اقدام سپاه پاسداران در برابر تروریست، راهبردی جدید است
کد خبر: 3611167
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴
امام جمعه فاروج:

اقدام سپاه پاسداران در برابر تروریست، راهبردی جدید است

گروه سیاست و اقتصاد: امام جمعه فاروج رزمایش شب گذشته سپاه و حمله به مقر داعشیان را اقدامی به جا، هوشمندانه و همراه با تدبیر توصیف کرد و گفت: اقدام سپاه پاسداران در برابر تروریست، راهبردی جدید است.

حجت الاسلام عباسعلی قلیزاده، امام جمعه فاروج در گفت و گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی، اظهار کرد: اینکه سپاه پاسداران با عجله جواب آن ها را نداد و به موقع و با آرامش، طی هماهنگی با دولت سوریه و عراق، مقر داعشیان را هدف قرار داد، حرکتی منسجم و راهبردی جدید در پاسخ به بی حیایی ترورییست ها است.
وی با اشاره به اینکه عملیات سپاه پاسداران در شب گذشته پیام افتدار را برای ایادی استکبار و تروریست به همراه داشت، خاطرنشان کرد: کشوری مقتدر و از کشورهایی هستیم که اقتدار و امنیت بالایی دارد و خرابکاری گروهک های آلت دست استکبار جهانی برایمان غیر قابل تحمل است.
حجت الاسلام قلیزاده با بیان اینکه آن زمان که لازم بود نظام جمهوری اسلامی ایران در سوریه حضور مستشاری و نظامی داشت، اظهار کرد: امروز نیز به برکت خون شهدایی همچون شهید حسن تهرانی مقدم، جمهوری اسلامی ایران در زمینه صنایع موشکی، حرف های زیادی برای گفتن دارد.
وی با تاکید بر اینکه این نظام در راستای اعتلای نظامی و قدرت دفاعی خود، سرداران غیور و بی ادعایی همچون شهید تهرانی مقدم را تقدیم انقلاب کرده است، یادآور شد: این شهید بزرگوار از فرماندهان سپاه در جنگ عراق و ایران و فرمانده سازمان جهاد خودکفایی سپاه پاسداران، از پایه‌گذاران برنامه موشکی سپاه و از نخبه های نظامی بود که در راه دفاع از میهن اسلامی به شهادت رسیدن و امروز رهروان این شهدا، اجازه دست درازی دشمنان به خاک وطن را نخواهند داد.
امام جمعه فاروج گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران در زمینه صنعت موشکی و موشک های دور برد و نقطه زن، پیشرفت های قابل توجهی داشته است و ایادی استکبار در هر نقطه از دنیا، علیه کشورمان اشتباهی را مرتکب شوند با موشک جواب آن را می گیرند.
captcha