رزمایش سپاه، سیلی محکمی به استکبار جهانی بود
کد خبر: 3611171
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰

رزمایش سپاه، سیلی محکمی به استکبار جهانی بود

گروه سیاست و اقتصاد: امام جمعه موقت بجنورد ضمن قدردانی از حرکت مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: رزمایش سپاه، سیلی محکمی به استکبار جهانی بود.

حجت الاسلام رضا نوری، امام جمعه موقت بجنورد، در گفت و گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی، اظهار کرد: اگر آن ها بخواهند سیلی به ملت ایران بزنند، ما سیلی محکم تری به آن ها خواهیم زد و شب گذشته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، پاسخ دندان شکنی به ایادی استکبار جهانی و داعش داد.
وی ادامه داد: پس از اینکه مجموعه ای از افراد داعشی دست به اقدام تروریستی زدند و با خیال خام ایجاد نا امنی، به مجلس شورای اسلامی و حرم امام حمله کردند که در کمترین زمان از بین رفته و به برنامه ها و اهداف پلید خود دست نیافتند.
وی با بیان اینکه پس از آنکه مسئولین این حملات تروریستی توسط داعش پذیرفته شد، مقام معظم رهبری و مسئولان امنیتی کشور اعلام کردند این حرکت را بی پاسخ نخواهند گذاشت، تصریح کرد: شب گذشته حمله 6 موشک به مقر داعشیان این پیامد را داشت که اگر آن ها ترقه بازی کنند، جوابشان را با موشک می گیرند.
امام جمعه موقت بجنورد اضافه کرد: رزمایش شب گذشته سپاه این پیام را برای داعش و حامیان منطقه ای و فرامنطقه ای آن ها به همراه داشت که اگر کوچک ترین اقدامی علیه امنیت این کشور انجام دهند، برای همیشه پشیمان می شوند.
حجت الاسلام نوری گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرموده اند اسراییل در صورتی که مرتکب اشتباهی شود، تلاویو با خاک یکسان می شود، این اقدام نیز مشابه است و اگر ایادی استکبار و تروریست، اشتباهی مرتکب شوند، پاسخ محکم تری از جمهوری اسلامی ایران خواهند گرفت.
وی با تاکید بر اینکه با دنیا باید با زبان قدرتمندانه صحبت کرد و با نصیحت کاری از پیش نمی رود، خاطرنشان کرد: قرآن کریم نیز توصیه می کند که به گونه ای رفتار کنید که دشمن به وحشت افتد و دست به اقدام اشتباهی نزند.
امام جمعه موقت بجنورد تصریح کرد: امروز امنیت کشور به برکت خون شهدا میسر شده است و نسل امروز رهروی شهدای دیروز هستند و اجازه خرابکاری و اقدام علیه امنیت این کشور را به بدخواهان نمی دهند.
captcha