برگزاری کارگاه آسیب‌شناسی بازی‌های رایانه‌ای در نمایشگاه قرآن قزوین
کد خبر: 3611649
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۴

برگزاری کارگاه آسیب‌شناسی بازی‌های رایانه‌ای در نمایشگاه قرآن قزوین

گروه فرهنگی: مدیر مرکز دیجیتال کاسپین قزوین گفت: با توجه به هجمه‌های موجود در زمینه بازی‌های رایانه‌ای کارگاه آسیب‌شناسی بازی‌های رایانه‌ای ساعت 22 امشب در نمایشگاه قرآن برگزار می‌شود.

سعید پورایمانی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین، اظهار کرد: امروزه فضای مجازی و استفاده از نرم‌افزارها و اپلیکیشن‌های دیجیتال فراگیر شده است، امروزه با توجه به داشتن جذابیت بصری از  می‌توان از نرم‌افزارها به‌عنوان ابزار تبلیغ اسلامی به‌صورت گسترده استفاده کرد.
وی افزود: مرکز دیجیتال استان قزوین به همین منظور  با ارائه 600 عنوان نرم‌افزار در حوزه علوم و معارف اسلامی و  قرآنی در دوازدهمین نمایشگاه  قرآن قزوین حضور یافته است، این مرکز با حضور در نمایشگاه قدمی در راستای معرفی محصولات تولیدشده برداشته و تولیدکنندگان این آثار را حمایت می‌کند.
پورایمانی بیان کرد: ماه رمضان فرصت مغتنمی برای بهره‌برداری از قرآن کریم است، مرکز دیجیتال با ارائه خدمات دیجیتالی قرآنی و اسلامی در این نمایشگاه  جرقه‌ای درزمینهٔ اهمیت فضای مجازی و  استفاده از ابزار الکترونیکی و دیجیتال در بهره‌برداری هر چه بیشتر از قرآن زد که بعد از نمایشگاه بیشتر به این امر پرداخته شود.
برگزاری کارگاه‌های آسیب‌شناسی بازی‌های رایانه‌ای در نمایشگاه قرآن
وی افزود: با توجه به هجمه عظیم رسانه‌ای کشورهای غربی در قالب اسلام‌هراسی، ایران‌هراسی و شیعه‌هراسی و با توجه به فرمایشات مکرر رهبر معظم انقلاب مبنی بر مقابله با جنگ نرم و ناتوی فرهنگی، این مرکز در ایام نمایشگاه کارگاه‌های مختلفی با موضوع اسلامی‌هراسی و شیعه‌هراسی در بازی‌های رایانه‌ای، برگزار می‌کند.
مدیر مرکز دیجیتال کاسپین قزوین تأکید کرد: اولین کارگاه آسیب‌شناسی بازی‌های رایانه‌ای با حضور مهندس جعفری  امشب(30خرداد) ساعت 22 در محل نمایشگاه برگزار می‌شود که علاقه‌مندان می‌توانند حضور پیدا کنند.
وی یادآور شد: یکی دیگر از برنامه‌های این مرکز انجام زیارت مجازی است که برای رفع بخشی از دل‌تنگی بازدیدکنندگان زیارت مجازی امام رضا(ع) و امامین عسگرین(ع) است، این زیارت توسط رایانه و با استفاده از نرم‌افزار صورت می‌گیرد.
پورایمانی اظهار کرد: آموزش قرآن برای کودکان و نونهالان، آشنایی با امام زمان در قالب بازی و سرگرمی، گرامیداشت شیخی زکزاکی  و پخش ویدیوکلیپ  از دیگر برنامه‌های این مرکز در نمایشگاه است.
وی بیان کرد: مرکز دیجیتال کاسپین در این نمایشگاه از 28 خردادماه جاری تا سوم تیرماه سال جاری از ساعت 19 تا 24 در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی استان قزوین پذیرای بازدید علاقه‌مندان است.
captcha