برگزاری جلسات فنی قرآن و مسابقه تفسیر در مجتمع عالی فقه
کد خبر: 3612788
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۹

برگزاری جلسات فنی قرآن و مسابقه تفسیر در مجتمع عالی فقه

گروه فعالیت‎های قرآنی: معاون مجتمع عالی فقه از برگزاری جلسات آموزشی قرآن کریم و مسابقه تفسیر سوره ملک و الصف در این مرکز در ماه رمضان امسال خبر داد.

حجت‎الاسلام والمسلمین عابدیان در گفت وگو با خبرگزاری بین‎المللی قرآن(ایکنا) از قم، گفت: مدرسه عالی فقه وابسته به جامعه المصطفی(ص) العالمیه با حضور طلابی از سراسر جهان فعالیت گسترده‎ای در عرصه علم و پژوهش دارد.
وی افزود: در زمینه قرآنی نیز فعالیت‎های بسیار خوبی در این مرکز انجام می‎شود که این فعالیت‎ها هرساله در ماه مبارک رمضان به اوج خود رسیده و یکی از بهترین فعالیت‎های حوزوی کشور را در عرصه قرآنی دنبال می‎کند.
معاون مجتمع عالی فقه بیان کرد: برگزاری جلسه درس تفسیر در این مرکز حوزوی با حضور آیت‎الله العظمی سبحانی مرجع تقلید جهان تشیع و یکی از استوانه‎های علمی حوزه‎های علمیه تشیع یکی از افتخارات این مجتمع است که هر ساله در ایام ماه رمضان انجام می‎شود.
وی تصریح کرد: در کنار این برنامه هر روز جلسه جز خوانی قرآن کریم در کنار جلسه فنی آموزش قرآن با حضور اساتید قرآنی حوزه برگزار می‎شود؛ این جلسه فنی و آموزشی با هدف ارتقای سطح آموزشی و قرائت و روخوانی و فنون قرائت هر روز پیش از اذان ظهر در این مجتمع برگزار می‎شود.
وی عنوان کرد: برگزاری مسابقه قرآنی در ماه رمضان در بین طلاب و همچنین برگزاری مسابقه تفسیری از مباحث مطروحه آیت‏ الله‏ العظمی سبحانی از دیگربرنامه‎های این مرکز است.
captcha