اکران فیلم سینمایی «24 سپتامبر» در شهریورماه/ هیچ سکانسی حذف نشده است
کد خبر: 3612874
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸

اکران فیلم سینمایی «24 سپتامبر» در شهریورماه/ هیچ سکانسی حذف نشده است

گروه فرهنگی: کارگردان فیلم سینمایی «24 سپتامبر» گفت: این فیلم، برداشتی آزاد از زندگینامه شهید محسن حاجی‌ حسنی‌ کارگر، قاری بین‌المللی قرآن است که در شهریورماه امسال، بدون حذف هیچ سکانسی اکران خواهد شد.

مریم ابراهیم‌وند، کارگردان فیلم سینمایی «24 سپتامبر» با نام قدیمی «خانم سادات» که به برداشتی آزاد از زندگینامه شهید محسن حاجی‌ حسنی‌ کارگر، قاری بین‌المللی می‌پردازد، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، با اشاره به سرانجام این پروژه، اظهار کرد: به دلیل مشکلات فنی و آماده نبودن این فیلم در سال گذشته، اکران این اثر سینمایی به شهریورماه امسال موکول شد.
هیچ سکانسی حذف نشده است
ابراهیم‌وند با عنوان این مطلب که هزینه این فیلم حدود 2 میلیارد تومان برآورد شده است، بیان کرد: فیلم سینمایی «24 سپتامبر» همچنان موضوع اولیه خود را دنبال می‌کند و هیچ سکانسی از آن حذف نشده است، آهنگ‌سازی فیلم توسط بابک زرین انجام می‌شود و سالار عقیلی خواننده آن است.
وی در خصوص اسامی بازیگران فیلم «24 سپتامبر» عنوان کرد: امین زندگانی در نقش شهید حاجی حسنی کارگر، آفرین عبیسی، در نقش مادر شهید و مرحوم بهمن زرین‌پور در نقش پدر شهید و بازیگرانی چون شهره لرستانی، گلاره عباسی و مریم امیرجلالی در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.
یادآور می‌شود، فیلمنامه این اثر با محوریت زندگی محسن حاجی حسنی‌ کارگر به صورت برداشتی آزاد نوشته شده است، شهید «محسن حاجی‌ حسنی‌ کارگر» قاری بین‌المللی و نفر اول مسابقات قرآن کریم در مالزی است که دوم مهرماه سال گذشته در فاجعه منا به همراه جمع کثیری از حجاج کشورمان شهید شد.
captcha