2 هزار مسجد در خوزستان؛ میزبان مراسم باشکوه نماز عید سعید فطر
کد خبر: 3613361
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۴

2 هزار مسجد در خوزستان؛ میزبان مراسم باشکوه نماز عید سعید فطر

گروه اجتماعی: مراسم نماز عیدفطر فردا 5 تیرماه در 2 هزار مسجد در سطح استان خوزستان برگزار می‌شود.

علیرضا عباسی، مسئول امور مساجد اداره‌کل تبلیغات اسلامی خوزستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان اعلام کرد: مراسم نماز عید سعید فطر فردا 5 تیرماه همانند سال‌های گذشته امسال در سطح مساجد استان خوزستان اقامه خواهد شد.

وی اظهار کرد: این مراسم باشکوه به میزبانی 2 هزار مسجد در سطح استان اقامه می‌شود. از این تعداد 90 مسجد در اهواز میزان این مراسم معنوی هستند.

عباسی با بیان اینکه نماز عید فطر فردا ساعت 7 صبح اقامه می‌شود، گفت: این مراسم در فضایی که از روزهای قبل برای برگزاری نماز مهیا شده بود با حضور مسئولان و هیئت امنای مساجد برگزار می‌شود. پیش از اقامه نماز ادعیه مختص روز و پس از آن تکبیر و تهلیل برگزار خواهد شد.

مسئول امور مساجد اداره‌کل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: در اکثر شهرهای استان پایگاه‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) صندوق‌هایی را جهت دریافت زکات فطریه نمازگزاران برپا کرده است.

وی در پایان تأکید کرد: مؤمنان روزه‌دار ساعت 7 در مساجد حضور داشته باشند و روزه‌دارانی که بعد از این ساعت در مساجد حضور پیدا می‌کنند حتماً زیرانداز همراه خود بیاورند تا بتوانند از این مراسم معنوی بهره‌مند شوند.

captcha