حضور فعال شبکه جهانی الکوثر در بازار فیلم اسلامی
کد خبر: 3615100
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۶

حضور فعال شبکه جهانی الکوثر در بازار فیلم اسلامی

گروه بین‌الملل: شبکه جهانی الکوثر، تازه‌ترین تولیدات تلویزیونی خود را در هفتمین دوره بازار فیلم اسلامی در معرض دید علاقه‌مندان قرار داده است.

حضور فعال شبکه جهانی الکوثر در بازار فیلم اسلامی
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از واحد ارتباطات و همکاری‌های بین‌الملل شبکه جهانی الکوثر، هفتمین دوره بازار فیلم اسلامی، همزمان با نهمین اجلاس مجمع عمومی اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی در مشهد مقدس در حال برگزاری است و شبکه جهانی الکوثر نیز به‌عنوان شبکه‌ای فعال در عرصه برنامه‌سازی، جدیدترین تولیدات تلویزیونی خود را در معرض دید علاقمندان در این بازار گذاشته است. 
این بازار فیلم اسلامی با هدف ایجاد فرصتی جهت آشنایی با تولیدات رسانه‌ای سالم و مفید، بازاریابی در زمینه خرید و فروش و تبادل محصولات رسانه‌ای، تولیدات بر اساس ارزش‌های دینی و اخلاقی و معرفی توانمندی‌های اعضای اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی و فیلمسازان مسلمان و تولیداتشان برگزار شده است.
ارتقای نقش و جایگاه اعضای اتحادیه در سطح بین‌المللی و بالابردن میزان همکاری‌ها و فراهم آوردن زمینه‌های سرمایه‌گذاری مشترک از جمله اهداف برگزاری هفتمین دوره بازار فیلم اسلامی عنوان شده است.
سیداحمد سادات، مدیر شبکه جهانی الکوثر، فلاح نصراوی، مدیر گروه اجتماعی، خانم محمدی، مدیر فضای مجازی و امیرهادی طالب، مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل این شبکه نیز در این بازار فیلم حضور دارند. 
هفتمین دوره بازار فیلم اسلامی تا سیزدهم تیر‌ماه سال جاری برای بازدید اصحاب رسانه و علاقه‌مندان در مرکز نمایشگاه‌های آستان قدس رضوی در مشهد مقدس دایر است.
captcha