رضاخان‌های مدرن به غارت حجاب و عفاف اسلامی آمده‌اند
کد خبر: 3616399
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶
امام جمعه بجنورد:

رضاخان‌های مدرن به غارت حجاب و عفاف اسلامی آمده‌اند

گروه سیاست و اقتصاد: امام جمعه بجنورد گفت: همان‌طور که رضاخان به زور و قلدری می‌خواست حجاب را از سر بانوان کشور بردارد امروز هم رضاخان‌های جدید با ابزارهای مدرن در پی این هدف هستند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی، آیت الله ابوالقاسم یعقوبی، امام جمعه بجنورد در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته مرکز خراسان شمالی که در محل مصلای امام خمینی(ره) بجنورد برگزار شد، با اشاره به فرارسیدن هفته حجاب و عفاف، اظهار کرد: اکنون رضاخان‌های مدرن با لباس، قلم و زبان‌های جدید تلاش می‌کنند حجاب و عفاف اسلامی را تضعیف کرده و از میان بردارند؛ ازاین‌رو باید همه ما آنها را بشناسیم.
وی با بیان اینکه رضاخان‌های جدید دین‌پرست و خداپرست نیستند بلکه غرب‌پرست هستند، افزود: دشمنان تلاش می‌کنند با تضعیف سبک زندگی اسلامی، سبک زندگی غربی را به ما تحمیل کنند آن هم در حالی که لذت، ثروت و قدرت سه اصل سبک زندگی غربی است.
آیت الله یعقوبی تصریح کرد: ما امروز گرفتار هجمه بین‌المللی علیه حجاب و عفاف هستیم و غارتگران با استفاده از تمام ابزارها و تجهیزات برای غارت حجاب و عفاف آمده‌اند.
رییس شورای فرهنگ عمومی استان خراسان شمالی با بیان اینکه حجاب و عفاف مختص بانوان نیست بلکه مردان هم باید عفیف باشند، اظهار کرد: حیا، عفت و حجاب صفت‌های زیبایی هستند که انسان را از معصیت آشکار و پنهان مصون می‌دارد؛ به همین دلیل باید حیا و عفت را در جامعه نهادینه کنیم.
وی ادامه داد: امروز شبکه‌های ماهواره‌ای ازدواج نکردن را تبلیغ کرده و می‌گویند حتی اگر ازدواج کردید بچه‌دار نشوید و جای خالی بچه را با آوردن یک حیوان به خانه پر کنید که هدف اصلی این اقدامات هم متلاشی کردن نهاد خانواده در ایران اسلامی است.
خطیب نماز جمعه بجنورد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در جمع مسؤولان قوه قضاییه، اظهار کرد: همان‌گونه که رهبری هم تأکید کردند دفاع از حقوق و آزادی‌های مشروع مردم و حمایت از اجرای فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر باید از اولویت‌های دستگاه قضایی باشد.
آیت الله یعقوبی همچنین با اشاره به آزادی موصل از دست داعش، افزود: ملت عراق فتنه‌های زیادی را پشت سر گذاشتند و این بار هم توانستند با بسیج مردمی و اتحاد خلافت خودخوانده داعش را نابود کنند.
captcha