سفر رئیس مرکز امور قرآنی به ارومیه/ تشکیل جلسه ستاد معین مسابقات سراسری قرآن
کد خبر: 3617258
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۹

سفر رئیس مرکز امور قرآنی به ارومیه/ تشکیل جلسه ستاد معین مسابقات سراسری قرآن

گروه مسابقات: رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف برای پیگیری و نیز بررسی اقدامات صورت گرفته برای میزبانی مسابقات سراسری قرآن عازم ارومیه شده است تا در علاوه بر آن در جلسه ستاد معین مسابقات نیز حضور یابد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمصطفی حسینی، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه و دبیر چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، امروز 19 تیرماه به منظور بررسی و پیگیری شرایط میزبانی استان آذربایجان غربی و نیز برگزاری جلساتی با مدیران استانی عازم این استان شده است.

بر همین اساس در این سفر یک روزه علاوه بر تشکیل جلسه ستاد معین مسابقات سراسری قرآن کریم، دیدارهایی با مسئولان استانی نیز صورت خواهد گرفت.

مسابقات سراسری قرآن کریم دارای سه ستاد با عناوین ستاد راهبری، ستاد اجرایی و ستاد معین است. در این بین ستاد راهبری مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه مستقر است و مسئولیت کمیته فنی و محتوایی، طرح و برنامه، اطلاع رسانی و ... با این ستاد است.

همچنین ستاد اجرایی یکی دیگر از ستاد‌های سه‌گانه مسابقات است که محل استقرار آن اداره کل اوقاف و امور خیریه استان میزبان است و امور اجرایی مسابقات در حوزه پشتیبانی و اجرایی و فناوری، حراست، مدعوین و ... را برعهده دارد.

ستاد معین نیز به عنوان سومین ستاد مسابقات سراسری قرآن کریم در استانداری استان میزبان مسابقات مستقر است که جلسات آن با ریاست استاندار برگزار می‌شود. این ستاد دستگاه‌های فرهنگی و خدماتی استان میزبان را بسیج می‌کند تا مسابقات به نحو احسن برگزار شود.

براساس گزارش ایکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمصطفی حسینی، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف بعد از حضور در جلسه ستاد معین چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم روز سه‌شنبه 20 تیرماه عازم اردبیل خواهد شد تا در مراسم افتتاحیه بخش پژوهشی سی و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن دانش‌آموزی شود. 

مطالب مرتبط
captcha