ضعف نگاه به کار و کارآفرینی/ فرهنگ کارآفرینی تقویت شود
کد خبر: 3619039
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴
آشتاب مطرح کرد:

ضعف نگاه به کار و کارآفرینی/ فرهنگ کارآفرینی تقویت شود

گروه اجتماعی: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان بر ضرورت تقویت نگاه به فرهنگ کارآفرینی تأکید کرد و گفت: باید کار را یک ارزش بدانیم؛ چراکه از جمله علل بیکاری در جامعه امروز را می‌توان ضعف نگاه به کار و کارآفرینی دانست.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، علی آشتاب، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان امروز شنبه، 24 تیرماه در همایش تجلیل و تکریم کارفرمایان استان لرستان که در سالن کنفرانس شعبه دو تأمین اجتماعی خرم‌آباد، برگزار شد در سخنانی با بیان این‌که تقویت فرهنگ کار در جامعه بستر تقویت اقتصاد مقاومتی و رونق اشتغال است، بر ضرورت تقویت نگاه به فرهنگ کارآفرینی تاکید کرد و گفت: توسعه فرهنگ کار آفریتی بستر رشد و توسعه اشتغال و اقتصاد در جامعه  است.
وی با بیان این‌که باید کار را یک ارزش بدانیم، اظهار کرد: ازجمله علل بیکاری در جامعه امروز می‌توان ضعف نگاه به کار و کارآفرینی دانست.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان، افزود: برای تقویت فرهنگ کار و تعاون لازم است، دانشگاه‌ها و رسانه‌ها و اهل فن پای کار بیایند و در بحث تبلیغ و ترویج کار اثربخشی داشته باشند.
وی سرمایه‌گذاری را بستری برای شکوفایی استعدادهای استان و رونق اشتغال و اقتصاد در استان دانست و اظهار کرد: معرفی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری با هدف جذب سرمایه‌گذار و تقویت فرصت‌های سرمایه‌گذاری در این زمینه باید مورد توجه قرار گیرد.
captcha