برگزاری افتتاحیه کلاس های آموزش مداحی در اداره تبلیغات اسلامی جاجرم
کد خبر: 3619542
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۷

برگزاری افتتاحیه کلاس های آموزش مداحی در اداره تبلیغات اسلامی جاجرم

گروه معارف: افتتاحیه کلاس های آموزش مداحی با حضوررئیس اداره تبلیغات اسلامی، رئیس کانون مداحان واعضای کانون در سالن مجتمع اداره تبلیغات اسلامی جاجرم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، حجت الاسلام موسوی جاجرمی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی جاجرم گفت: بصیرت افزایی و توجه به آموزه های دینی در مقابله با جنگ نرم دشمن از وظایف اصلی مداحان اهل بیت (ع) است.
وی افزود:امروز در اوج تهاجم فرهنگی دشمنان قرار داریم و وظیفه تمام فعالان و تلاشگران عرصه فرهنگ اسلامی توجه به آموزه های دینی است.
وی با اشاره به اینکه مداحان باید به بصیرت و آگاهی خود بیافزایند، اضافه کرد: مداحان و ذاکران باید به علوم و فنون روز آشنا باشند و با تکیه بر دانش دینی خود به تبلیغ دین اسلام بپردازند.
وی ادامه داد: مداحان به‌ عنوان اقشار تاثیر گذار در جامعه، مروج آموزه های دینی هستند و حفظ و تقویت رسالت ائمه معصومین(ع) از مسؤلیت‌های سنگین مداحان است.
وی پشتیبان اصلی مداحان و شاعران اهل بیت (ع) را در آخرت و روز قیامت، ائمه اطهار (ع) ذکر کرد و ادامه داد: تمام خدمتگذاران این عرصه به عنوان الگوی واقعی در نزد افراد جامعه شناخته می شوند و شایسته است در انجام تمام کارهای خود رضایت خداوند را فراموش نکنند.
captcha