ارسال ۲ میلیارد ریال تجهیزات به مساجد شهری و روستایی خراسان شمالی
کد خبر: 3620951
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۷
همزمان با بزرگداشت دهه کرامت؛

ارسال ۲ میلیارد ریال تجهیزات به مساجد شهری و روستایی خراسان شمالی

گروه معارف: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی از ارسال تجهیزات کتابخانه ای و سخت افزاری به ارزش دو میلیارد ریال به مساجد شهری و روستایی این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی، به نقل از روابط عمومی و پایگاه اطلاع رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان؛ هاشم شیرازیان، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی، با بیان اینکه مبلغان دینی طرح "آسمانی ها" همزمان با اوقات فراغت به مساجد استانی اعزام شده اند، بیان کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته قرار است روحانیان اعزامی سبک زندگی امام رضا علیه السلام و حضرت معصومه سلام الله علیها را برای مخاطبان خود تبیین کنند.
 وی اجرای برنامه های فرهنگی و هنری با عنوان " ۱۰شب ۱۰مسجد" در مساجد محوری را از دیگر برنامه های دهه کرامت در استان اعلام کرد و افزود: همزمان با سالروز میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها همایش رابطان خواهر کانون های فرهنگی و هنری مساجد در بجنورد برگزار می شود.
 شیرازیان از حضور خادمان حرم رضوی همزمان با دهه کرامت در شهرستان های استان خبر داد و گفت: خادمان رضوی طی مدت پنج روز حضور در استان علاوه بر عیادت از بیماران و دیدار با خانواده  های شهدا، برنامه هایی همراه با اطعام، در روستاها اجرایی می کنند.
 وی افتتاح کانون فرهنگی و هنری و کتابخانه کانون مساجد ملقب به اسامی امام رضا علیه السلام و حضرت معصومه سلام الله علیها را از دیگر برنامه های مناسبتی این ایام برشمرد.
 این جلسه با اعلام برنامه های دستگاه های اجرایی در دهه کرامت و تبادل نظر در راستای برگزاری مطلوب تر برنامه ها ادامه یافت.
captcha